آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
  • آموزش بازاریابی حضوری -تکنیکهای بازاریابی حضوری
 
جمعه, 23 نوامبر 2018 / Published in مهارت ها و تکنیک های فروشندگی

آموزش بازاریابی حضوری -تکنیکهای بازاریابی حضوری

یکی از دغدغه های سازمان های پخش و توزبع آموزش نیروهای فروش (بازار یاب حضوری- بازاریاب غیر حضوری)-(فروش حضوری – فروش غیر حضوری) می باشد،‌ البته بخشی از این آموزش ها توسط سرپرستان فروش ارائه می گردد. البته به دلیل عدم تسلط بر روی تمام موضوعات بخش زیادتر از این آموزش با سعی و خطا به دست می آید که منجر به زیان های زیادی به برند شرکت های تولید و توزیعی می گردد.

در اینجا سعی نمودیم که یک مسیر شفاف و گام به گام از مهمترین مسائلی که یک فروشنده حضوری و فروشنده غیر حضوری به جهت موفق شدن در اخذ سفارش از مشتری به آن نیاز دارد، را بیان نمایم.

در اصطلاح عامیانه بازار به فروشندگان، ویزیتور، بازار یاب هم گفته می شود. در صورتی که این کلمات دارای معنای متفاوتی هستند. در این متن برای جلوگیری از برداشت های جداگانه از مفاهیم منظور ما از بازار یاب حضوری و بازار یاب غیر حضوری همان فروش حضوری و فروش غیر حضوری می باشد.

آموزش بازاریابی حضوری مواد غذایی با آموزش بازار یابی سایر شبکه های پخش تفاوت چندانی نمی کند مفاهیم اولیه مشترک زیادی بین آنها وجود دارد.

نکات مهمی در آموزش بازاریابی حضوری و بازاریابی غیر حضوری وجود دارد که می تواند در اثر بخشی سفارش گیری و ثبت تقاضای مشتری بسیار اهیمت داشته باشد. در این متن به برخی از مهمترین تکنیک های بازار یابی حضوری و تکنیک های بازاریابی غیر حضوری اشاره شده است.

این متن با رویکرد آموزش بازاریابی حضوری و بازاریابی غیرحضوری(فروشنده حضوری و فروشنده غیرحضوری) و تکنیک‌های فروش در صنایع غذایی نوشته‌شده است.

سرفصل‌های مطرح‌شده در این متن

۱-ویزیتور– بازاریاب و فروشنده کیست؟

۲-مراحل آموزش بازاریابی حضوری و بازاریابی غیرحضوری در صنعت پخش کالا چیست؟

۳-موارد مهم در بازاریابی حضوری و بازاریابی غیرحضوری(فروش حضوری و فروش غیرحضوری) چیست؟

۴-تکنیک‌های بازاریابی حضوری و  تکنیک های بازاریابی غیرحضوری ( تکنیک فروش حضوری و  تکنیک فروش غیرحضوری )چیست؟

۵- انواع فرم‌های بازاریابی کدام است؟

تعاریف ویزیتور-بازاریاب- فروشنده؟

ویزیتور :

به فردی می‌گویند که برای معرفی کالا با مشتری به‌صورت غیرحضوری و یا حضوری مراجعه می‌کند.و بیشتر هدفش معرف محصول است نه اخذ سفارش از مشتری، که می‌توان به ویزیتور علمی دارو اشاره نمود.  شرکت‌های پخش دارویی برای معرفی داروهای جدید به پزشکان از ویزیتور های علمی استفاده می کنند.

بازاریاب:

مفهوم فراتر از ویزیتور و فروشنده را دربرمی گیرد و به افرادی می‌گویند که برای شناسایی بازارهای جدید اقدام می‌کنند. تعریف بازاریابی در ویکی‌پدیا

فروشنده :

به افرادی می‌گویند که به‌قصد فروش به محل مشتری مراجعه می‌نمایند و یا از طریق غیرحضوری با مشتریان از طریق راه‌های ارتباط آنلاین تماس می‌گیرند و قصد آن‌ها فروش محصول به مشتری است .تعریف فروشنده در ویکی پدیا

فروشنده کیست :

فروشنده کسی است نیاز مشتری را درک می‌کند و کمک می‌نماید که مشتری انتخاب صحیح و خوبی داشته باشد و باراهنمایی‌های صادقانه و توافق و اعتماد مشتری را برای خود جلب نماید.

در شرکت پخش مواد غذایی معمولاً فروشندگان به‌صورت حضوری و غیرحضوری به محل مشتری مراجعه می‌کند و اقدام به سفارش گرفتن از مشتری می‌کنند.

تفاوت ویزیتور و بازاریاب چیست؟ ویزیتور حرفه ای چه ویژگیهایی دارد؟

در اصطلاح عامیانه بازار گاهی هر سه کلمه بازاریاب،‌ فروشنده، ویزیتور به‌جای هم استفاده می‌کنند.

همچنین تکنیک‌های بازاریابی و یا تکنیک‌های فروش هم معمولاً به‌جای هم استفاده می‌گردد.

شرکت‌های پخش مواد غذایی برای آموزش بازاریابی حضوری از سرپرستان باتجربه کمک می‌گیرند، افرادی که به‌تازگی جذب و استخدام شرکت به‌عنوان فروشنده می‌گیرند و قرار است به کار سفارش گیری از مشتری بپردازند،بهتر است قبل از شروع کار دوره‌های آموزش بازاریابی(فروشندگی ) را بگذارند.

منظور از آموزش بازاریابی در شرکت‌های پخش همان آموزش فروشندگی حضوری و فروشندگی غیرحضوری است.

در این متن بازاریاب معادل کلمه فروشنده در نظر گرفته شده است.

مراحل آموزش بازاریابی برای فروشندگان حضوری 

[su_box title=”مراحل آموزش بازاریابی فروشندگان حضوری و فروشندگان غیر حضوری” box_color=”#5fe82d” title_color=”#2c2626″]

۱-آموزش شناخت سازمان

اطلاعات در خصوص اینکه شرکت در چه زمینه‌های فعالیت می‌کند؟  چه محصولاتی را  دارد ؟ به کجا صادرات دارد؟ رتبه ما در میان سایر رقبا کجاست؟

۲-آموزش شناخت صنعت:

رقبای ما چه برندهای هستند؟ما در صنعت رتبه چندم راداریم؟

۳-آموزش محصول شناسی

محصولات ما چه ویژگی‌های متمایزی دارند؟ تنوع آن‌ها به چه شکل است و چگونه تولید می‌شود؟

۴-آموزش شناخت خدمات سازمان به مشتریان  :

تضمین محصول چگونه است؟ جوایزی محصولی به چه شکل است؟ محصول چگونه و چه وقت به دست مشتری می‌رسد؟

۵- آموزش شناخت مشتری:

مشتریان ما چه کسانی هستند؟ دارای چه ویژگی‌های هستند؟ چه دغدغه و نگرانی رادارند؟

۶-آموزش شناخت رقبا:

چرا مشتری از ما باید بخرد و چرا از رقبا می‌خرد؟ رقبای صنعت من در چه زمینه‌ای بهتر از من هستند؟

۷-آموزش دانش تولید و نوع فنّاوری:

ما در ساخت محصولاتمان از چه فنّاوری استفاده میکنم؟

فنّاوری تولید در مجموعه‌ی شما چه ضعف‌ها و برتری‌هایی نسبت به رقبا دارد؟

۸-آموزش فن بیان

فن بیان یکی از مهم‌ترین مسائل درفروش غیرحضوری است زیرا در این حالت بازاریاب یا فروشنده پل ارتباطی‌اش تنها صدا هست. داشتن صدای خشک و یا دورگه و یا خیلی آرام و یا خشن به‌عنوان سمی در آغاز  مکالمه است.

۹-آموزش نحوه مکالمه با مشتری:

هر مکالمه از سه بخش تشکیل‌شده است،آغاز مکالمه، میانه مکالمه،‌ پایان مکالمه. مهم‌ترین قسمت مکالمه زمانی است که مشتری در حال ارزیابی تصمیم به خرید است که آیا می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر؟ که با ایجاد اعتماد و همدلی می‌توان نسبت به کمک به تصمیم‌گیری به مشتری کمک نماید.

۱۰-ارتباط با مشتری :

هر مشتری قلق خودش را دارد برخی خوش‌مشرب و برخی خنثی و برخی بداخلاق و یک‌دنده هستند، دانستن اینکه چگونه با هر مشتری ارتباط برقرار کرد و سفارش را اخذ نمود نیاز به دانستن روان‌شناسی و درک نیازهای خرید هر مشتری دارد. برای درک بهتر ارتباط با مشتری شناخت از فرانید خرید می‌تواند کمک بسیاری به بازاریاب یا فروشنده نمایند[/su_box]

یکی از مدل‌های نحوه تصمیم‌گیری مشتری مدل چهار مرحله‌ای ذیل است

[su_box title=”مراحل خرید توسط مشتری” box_color=”#60e82d” title_color=”#2c2626″]

 ۱-برانگیخته شدن توسط نیاز

۲-جمع‌آوری اطلاعات

۳-ارزیابی اطلاعات

۴-تصمیم‌گیری به خرید

۵-رفتارهای پس از خرید[/su_box]

نکات مهم در بازاریابی حضوری 

۱-سکوت طلایی

در ابتدا بعد از معرفی خود و شرکت اجازه دهید، که مشتری صحبت‌هایش را انجام دهد و بعد شما به ترغیب و یا ادامه سفارش خود بپردازید. صحبت‌های سلسه وار در ابتدای مکالمه مشتری را اذیت نموده و باعث می‌شود که احساس کند که در انتخاب به خرید نقشی نداشته است.

فن بیان در فروشندگی و راه های تقویت آن

۲-همدلی با مشتری:

در ابتدای مکالمه یا پایان مکالمه مشتری ممکن است نسبت به خرید قبلی اعتراضی را بازگو نماید حتماً در این‌گونه موارد به صحبت‌های مشتری به‌خوبی گوش دهید و با همدلی همدردی نماید.

۳-حرفه‌ای برخورد نماید

داشتن اخلاق حرفه‌ای و اطلاعات فنی و حرفه‌ای می‌تواند مشتری را نسبت به خریدی که انجام می‌دهد دلگرم نماید و اعتمادبه‌نفس بیشتری هم در فروشنده ایجاد می‌نماید. از قطع کردن زودهنگام تلفن قبل از پایان مکالمه به هر دلیلی خودداری نماید، سعی کنید از به کار بردن کلمات عامیانه و کوچه‌بازاری خودداری نماید.

۴-با مشتری صادق باشید:

صداقت به معنی هر چیزی را گفتن نیست بلکه به این معنی است که از دادن وعده‌ وعید توخالی به مشتری خودداری نمایم.

۵- برنامه‌ریزی قبل از تماس:

داشتن یک برنامه کلی برای تماس‌ها از قبل اینکه مشتری درروند های گذشته چگونه خرید کرده و چه کالاهای را بیشتر خرید نموده و همچنین به چه کالاهای حساسیت بیشتری دارد بسیار مفید است همچنین دانستن برنامه شرکت که چه محصولاتی را به‌عنوان محصول استراتژی باید سبد فروش مشتری قرارداد در زمان تماس با مشتری مهم است.

آموزش بازاریابی تلفنی – فایل صوتی

[su_box title=”نکات مهم در بازاریابی حضوری ” box_color=”#60e82d” title_color=”#2c2626″]

۱-مرحله ورود به فروشگاه. 

۲-نحوه آغاز تعامل و چگونگی آن.

۳-میزان اطلاعات فنی فروشنده از سازمان و محصولات و رقبا.

۴-داشتن فن بیان و اعتمادبه‌نفس

۵-روی خوش و داشتن لبخند و دست  دادن با مشتری قبل از سفارش گرفتن

۶-بالا بردن اطلاعات فنی خود نسبت به کالای عرضه‌شده.

۷-آراستگی در نحوه لباس پوشیدن

۸-باعلاقه گوش دادن به مشتری و همدلی کردن با مشتری

۹-قبل از آغاز سفارش گیری حتماً قفسه هان یخچال مشتری را چک نمایند تا از اینکه محصول و یا کالایی را سفارش می‌دهید مشتری احساس نماید که اطلاعات کاملی را ارزیابی کرده‌اید.

۱۰- در زمان فروش حضوری امکان دارد که مشتری نقدی و یا اعتراضی داشته باشد حتماً با شنیدن فعالانه و باعلاقه به صحبت‌ها او گوش فرا دهید.

۱۱-همیشه فکر کنید که مشتری یک متخصص است و مانند یک فرد معمولی و بدون اطلاع با او برخورد نکنید.

۱۲- در زمان پایان مکالمه حتماً از اکسیژن فروش (سپاس گذاری ) استفاده کنید[/su_box]

فروشنده نما ها در سازمان های فروش

تکنیک های بازاریابی حضوری

 

تکنیک‌های بازاریابی حضوری 

تکنیک‌های زیادی در بازاریابی برای متقاعدسازی مشتری به خرید وجود دارد که در اینجا با به برخی از مهم‌ترین فن‌ها ی فروش حضوری می‌پردازیم.

۱-مدل SPIN:

این کلمه از چهار کلمه به situation/problem/implication/need-pay –off تشکیل‌شده است. به معنی۱- درک و شناسایی نیاز مشتری۲- شناسایی مشکلات ۳-متقاعدسازی خریدار ۴- فرایند پایان خرید تشکیل‌شده است

در این تکنیک فروشنده سعی می‌نماید که با استفاده از سؤال به شناسایی نیاز و یا تصمیم به خرید مشتری کمک نماید.داشتن چک‌ لیست سؤالات می‌تواند در ایجاد مهارت استفاده از این تکنیک بسیار کمک نماید.

۱-پرسش از وضعیت حاضر

۲-پرسش از مشکلات و نیازها

۳-پرسش از پیامدها

۴-پرسش از نحوه فرایند تحویل کالا و نحوه تسویه‌حساب

۲- تکنیک بوم‌رنگ :

ترجمه یا تبدیل اعتراض مشتری به دلیلی برای خرید و انتخاب محصول است. مثلاً مشتری به دلیل راکد بودن بازار از خرید محصول ما امتناع می‌کند در این شرایط ما می‌گویم که دقیقاً به این خاطر که بازار راکد است این محصول را به شما معرفی می‌کنم چون تنها چیزی  که الآن فروش دارم محصول ما است.

۳-تکنیک  FABC

یکی از مدل‌های مفیدی که اکنون سالهاست برای تحلیل بهتر نیاز مشتریان و ارتباط بهتر با آنان در مدارس فروش تدریس می‌شود،‌ مدل FABC Closing/ Feature / Advantage / Benefit است.

منظور از ویژگی یا Feature چیست؟

ویژگی، شامل مشخصات ظاهری و اولیه‌ی یک محصول (کالا یا خدمت) است. به‌طور مثال پنیر پروبیوتیک به‌عنوان محصول سلامت‌زا و مفید برای دستگاه گوارش است.

منظور از مزیت یا Advantage چیست؟

چه مزیتی برای محصول شما ایجاد می‌کند و به عبارتی، آن را چگونه نسبت به سایر محصولات رقیب (که آن ویژگی را ندارند) ممتاز می‌سازد؟

داشتن برند تولیدکننده و یا ارزش غذایی و یا نوع ساخت و نوع فراوری می تویند به‌عنوان یک مزیت مطرح شود.

مزیت، همیشه باید قابل توضیح و قابل‌اثبات باشد. همین‌طور برای مشتری، ارزشمند باشد و حاضر باشد به خاطر این مزیت پول بدهد. یا تصمیم خرید خود را به نفع ما و شما تغییر دهد.

منظور از منفعت یا Benefit چیست؟

Feature و Advantage مسئله‌ی فروش را از دید فروشنده بررسی می‌کنند و Benefit محصول را از نگاه مشتری و نیازهای او موردبررسی قرار می‌دهد

اگرچه ممکن است ویژگی‌ها و مزیت‌های محصول را برای همه‌ی مشتریان به یک‌شکل توضیح دهیم ،اما منفعت‌ها ممکن است از یک مشتری تا مشتری دیگر  بسیار متفاوت باشد.

 منفعت برای مشتریان می‌تواند شامل حاشیه سود محصول، برند بودن محصول و یا خدمات جانبی خرید محصول باشد.

Closing یا بسته فروش مرحله است که بعد از متقاعدسازی به خرید باید منجر به اخذ سفارش گردد، تکنیک‌های بستن فروش شامل (تکنیک دعوت،‌تکنیک مزایای ثانویه، تکنیک بله- بله- تکنیک اجازه دارم – تکنیک دستگیره در) استفاده می‌کنیم.

۴-تکنیک جبرانی

برای متقاعدسازی مشتری به خرید ما یک ویژگی یا مزیت بهتری به مشتری ارائه می‌دهیم. مثلاً تضمین به محصول خود اضافه می‌کنیم.

۵-تکنیک if-then:

این تکنیک که به اگر – آنگاه معروف است درزمانی که مشتری دائم برای خرید بهانه می‌آورد  فروشنده به دنبال رفع بهانه مشتری می‌گوید که اگر این بهانه رفع شود آنگاه شما محصول مرا می‌خرید. و با این روش بهانه خرید را از دست مشتری می‌گیرد. البته انجام این روش نیاز به آگاهی کامل از شرایط تحویل و نحوه پرداخت وجه  را دارد.

۶-تکنیک سؤال در سؤال Question in Question

این تکنیک فروشنده سؤال مشتری را با سؤال دیگری پاسخ می‌دهد، در این زمان فروشنده اطلاعات بیشتری از مشتری کسب می‌نماید و دلایل خرید و یا عدم خرید او را متوجه می‌شود مثلاً مشتری سؤال می‌پرسد که آیا محصول شما از حاشیه سود خوبی برخوردار است؟ و شما سؤال می‌کنید که آیا فقط در هنگام خرید به حاشیه سود فکر می‌کنید و کیفیت یا زمان تحویل یا برند برای شما مهم نیست؟

۷-تکنیک pass-up یا نادیده گرفتن

مشتری ممکن است که در هنگام خرید اعتراضاتی را از قبل بیان نماید اما این اعتراضات بسیار مهم نیست و مشتری بیشتر به‌عنوان درد دل و ایجاد مسیر گفتگو آغاز می‌کند و این‌گونه اعتراضات را می‌توان فقط شنید ولی در جواب به این اعتراضات توجهی ننماید و از مسیر رد شوید و بعد از پایان اعتراض به سفارش گیری ادامه دهید.

فرم های بازاریابی حضوری 

[su_box title=”انواع فرم ها” box_color=”#60e82d” title_color=”#2c2626″]

یک بازاریاب حضوری و یا بازاریاب غیرحضوری (فروشنده حضوری و فروشنده غیرحضوری) داری یک سری فرم‌های مخصوص تماس با مشتری است که می‌توان به فرم‌های ذیل اشاره کرد.

۱-فرم تماس با مشتری:

شامل کلیه اطلاعات تماس با مشتری،‌نحوه خرید،‌میزان خرید و دفعات خرید مشتری … و هرگونه اطلاعاتی که مربوط به خرید مشتری است

۲-فرم اخذ سفارش مشتری

شامل کلیه نوع خرید کالا،‌میزان خرید، زمان تحویل،‌ نوه تسویه‌حساب،‌  دلایل عدم خرید مشتری می‌باشد.

۳-فرم ثبت شکایت مشتری

شامل اطلاعات مشتری،‌ نوع شکایت،‌ فوریت شکایت مشتری،‌ زمان پاسخگویی به شکایت مشتری[/su_box]

کتاب آموزش بازار یابی حضوری 

کتاب های زیادی در بازار برای آموزش نیروهای فروش حضوری و فروش غیر حضوری وجود دارد که ما در این جا به برخی از آنها به عنوان مکمل یادگیری اشاره می نمایم.

۱-کتاب آموزش فروش حضوری نوشته احسان نصیری که شامل سرفصل های ذیل است:

  • تکنیک های نفوذ در دل مشتری
  • تکنیک های افزایش اعتماد به نفس برای فروشندگان
  • تکنیک های افزایش کارایی و عملکرد برای فروشندگان
  • دو برگه تقلب طلایی برای فروشندگان
  • مراحل عملی برنامه ریزی فروش
  • تکنیک های پیگیری مشتریان
  • تکنیک های کاربردی افزایش فروش به مشتریان
  • فرمول قدم به قدم مذاکره با مشتری
  • تکنیک های مشتری یابی و جذب مشتریان جدید
  • نحوه نهایی سازی معامله
  • نحوه پاسخ گویی به اعتراضات مشتریان
  • نحوه اعتبارسنجی مشتریان

۲-کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایرانی 

که شامل سرفصل های ذیل است:

بازار یابی تلفنی و مزایایی بازاریابی و فروش تلفنی

گام های طلایی برای بزاریابی تلفنی

۳-کتاب راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده  

که شامل سرفصل های ذیل است:

فروش و فروشندگی

راهکارهای ارتباط با مشتری

آموختن مهارت برقراری ارتباط در کسب و کار

اهمالکاری

انگیزه در کسب و کار

آمادگی جسمانی فروشنده

روشهای ترغیب مشتری

بازاریابی

چگونه می توانیم فروش خود را بیشتر کنیم

عوامل پیشرفت در کسب و کار

۴-فروش تکنیکها و کاربردها 

که شامل سرفصل های ذیل است:

مشتری کیست؟

چه ویژگی هایی دارد؟

مذاکره با چه کسانی بیهوده است؟

تکنیک های یافتن آنها کدام اند؟

آموزش تخصصی مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

درخواست آنلاین مشاوره و آموزش 

ایمیل : info@kehsavarzfazl.com

عضویت در کانال تلگرام

اینستاگرام

لینک کوتاه شده مطلب: https://goo.gl/eiMJN3

 

برچسب‌ها: ارتباط با مشتری, بازاریابی و فروش, مهارت ها و تکنیک های فروشندگی

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

مهرات های تخصصی فروشنده تلفنی در صنایع غذایی
مهارت‌های تخصصی فروشنده تلفنی در صنایع غذایی
ارزش طول عمر مشتری (CLV)
ارزش طول عمر مشتری یا (CLV)-customer life value چیست؟
فروش از زمانی آغاز می‌شود، که مشتری می‌گوید نه...
فروش از زمانی آغاز می‌شود که مشتری می‌گوید نه…

5 نظر to “ آموزش بازاریابی حضوری -تکنیکهای بازاریابی حضوری”

  1. Payam پاسخ
    می 21, 2019 at 3:28 ب.ظ

    سلام
    مقاله جالبی تهیه شده اما اگر کاملتر و جامع تر بود عالی میشد

    1. کشاورز پاسخ
      می 22, 2019 at 1:40 ق.ظ

      با سلام پیمان عزیز
      ممنون که وقت گذاشتید وبه سایت من سر زدید قطعا نظر مخاطبین در خصوص کامل کردن مطالب موثر است و قطعا مواردی بوده که مورد نظر جنابعالی است که در این مقاله نیامده لطفا در این خصوص مواردی که می خواهید بیشتر توضیح داده شود را به صورت سرفصل اشاره نماید

  2. امير پاسخ
    اکتبر 23, 2019 at 2:43 ب.ظ

    سلام ميشه منو درباره خريد بسته هاي آموزشي ويزيتوري که توي سايت هاي ديگر هست راهنمايي کنيد ؟

    1. کشاورز پاسخ
      نوامبر 12, 2019 at 8:56 ق.ظ

      با سلام امیر جان
      بسته های آموزشی به صورت کلاس های آنلاین فعلا تهیه شده است. فعلا به صورت کتاب یا فایل صوتی آماده نشده است

  3. منصورجلالي پاسخ
    دسامبر 24, 2019 at 12:44 ق.ظ

    سلام استاد عزيز
    لطفاً در مورد تكنيك هاي استفاده از پروموشن و تخفيفات و پيشنهادات از طرف شركت به مشتري ها هم صحبت كنيد.
    و هم اينكه فرض رو بر اين بزاريد كه منِ ويزيتور يك محصول كم كيفيت و قيمت بالا و حاشيه سود پايين رو چطور در يك فضاي كاملاً رقابتي با رضايت مشتري بهش بفروشم (فن بيان قوي و هنر فروشندگي)
    متشكر از مطالبتون

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه