بررسی محصول جدید دنت و ماجراجویی خرس صورتی
تولید محتوا امروزه به عنوان یکی از گران ترین حوزه های کسب و کار ،می تواند در راستای استراتژی ترویجی به این محصول به خصوص درفضای رسانه دیجیتال بسیار موثر واقع شود .داستان سرایی و شخصیت پردازی این نماد عروسکی به عنوان خرس حامی کودکان که شادی و هیجان و تندرستی را برای کودک به ارمغان می آورد می تواند او را به قهرمان کودکان مبدل نماید و با شعار “کودک مقاوم و شاد “برای مخاطب خود تصویر ذهنی مثبتی بر جا بگذارد .
عنوان مقاله : منبع روزنامه فرصت امروز – نوشته حسن کشاورز- محمد مهدی تشرفی- (تنظیم هدی رضایی )
این مطلب زیبا است