آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • دست نوشته های یک مدیر فروش
  • تعارض و گفتگوی درونی با خود
 
سه شنبه, 17 آوریل 2018 / Published in دست نوشته های یک مدیر فروش

تعارض و گفتگوی درونی با خود

تعارض و گفتگوی درونی با خود


ادویسه هومر،‌ اولیس در خلال سفرخود در دریا با یک مشکل روبه رو می شود، سیرنز زنی راز آلود و افسونگر بود که با اغواگری مردان و دریانورد را به جزیره اش کشانده و سپس آنها را می کشت.

 

روش کار او به این شکل بود که، در گلزار ها شروع به آواز خواندن می کرد ، و هیچ مردی را تحمل وسوسه های سیرنز را نداشت .

 

ساحل این جزیره پر از سر کسانی بود که در این را ه جان خود را باخته بودند.

 

اولیس به سربازان خود دستور داد که او را به تیرک کشتی ببندند و حتی با تقاضا و التماس های او در هنگام عبور از آن جریزه او را باز نکنند. این طور خود را از این معرکه نجات داد.

 

یکی از رفتارهای سازمانی که منشاء بسیاری از تعارض های ناخواسته بین کارکنان و مدیران است و هر طیف دیگری را به عدم درک متهم می کنند.

نتیجه تعارضی است که، فرد با خودش دارد و حاصل این تعارض شکل گیری گفتگوی درونی خسته کننده است که فرد نسبت به موقعیت اش دائم در حال مکالمه است.

 

امروز مدیرمان بسیار عصبی بود، از چهره اش می توان خواند، امروز همکارم با خودش مشکل دارد،‌  با داد  و فریاد حرف می زد و حرف های نامربوط به سایر همکاران را با صدای بلند بیان میکرد.

 

امروز روز کلافه کننده ای بود،‌ انگار همگی از دنده چپ بلند شده اند، این گفتگو ها و مشاهدات همه از ریشه تعارض درونی فرد با خودش منشاء می گیرد و تاثیراتش را بر محیط اطراف نمایان می کند.

 

هر روز بین خود و خودمان در حال مذاکره هستیم ، یکی از سخت ترین مذاکره های، گفتگو با خود است،‌دست و پنجه نرم کردن با این کشمش دورنی بخشی از زندگی است. که گاهی تا مرز فرسوده شدن پیش می رود.

 

در زندگی روزمره ما هر روز دست به انتخاب می زنیم،‌ تعارض بین آنچه می خواهیم و آنچه وجود دارد. یک بخش به دنبال رفع خواسته های کوتاه مدت است و بخشی دیگر به دنبال منافع بلند مدت.

 

به تعبیری همیشه رقابت بین احساسات و عقلانیت است، گاهی در اسارت احساساتمان همچنان باقی می مانیم و برای رهایی از این د ام هزینه های سنگینی را خواهیم پرداخت.

 

گاهی کلافه کننده می شود، این گفتگوی درونی، ظاهرا قرار نیست که روزی تمام شود،‌ خستگی و بی حوصلگی از میوه های این کشمش درونی است. اما باید پذیرفت که بخشی از این طبیعت مربوط به نگرش کوتاه مدت و بخشی به نگرش بلند مدت است .

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]انسان ها معمولا ارجیحت های متعارض با هم دارند و این بر مبنای تعارض بین خواستن و باید است.[/stextbox]

 

خواستن از جنس آرزو و بلندمدت است و باید از جنس بودن وکوتاه مدت است و هر چه فاصله این دو مسئله در زندگی فرد بیشتر باشد،‌گفتگوی درونی بیشتر و سرکوب گرانه تر خواهدبود .

 

برای رسیدن به آرامش درونی گام اول پذیرش این دو نیرو و ایجاد تعادل بین نیروهای درونی و رسیدن به صلح درونی است.

 

[stextbox id=’download’ direction=’rtl’]مسئله ای تعارض با خود با رنج پرسش و پاسخ و کنجکاوی از درون مان آغاز می شود. همه ما نیازمند یک گفتگوی سالم و سازنده باخود هستیم.[/stextbox]


مطالب که خواندن آنها خالی از لطف نیست:

 بزرگترین عارضه قرن(+)
فشار روانی در مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته(+)
سرپرستان فروش: شما زندانی هستید یا زندانبان(+)

لینک کوتاه شده مطلب:https://goo.gl/Schqmk

 

برچسب‌ها: بازاریابی و فروش, دانش سرپرست فروش, دل نوشته های من

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

شب یلدا-تو هم معنا سازی
وقاحت لذت بخش
لحظه نگار دوستان متممی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه