آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • دست نوشته های یک مدیر فروش
  • رابطه بین عزت نفس و عادت ها
 
چهار شنبه, 11 اکتبر 2017 / Published in دست نوشته های یک مدیر فروش

رابطه بین عزت نفس و عادت ها

رابطه بین عزت نفس و عادت ها :

چرخه عادت ها وقتی پدیدار می شود ،که مغز از تصمیم گیر ی باز می ماند .

عادت ها هیچگاه از بین نمی روند، مشکل این جا است که مغز نمی تواند بین عادت خوب و بد را تشخیص دهد .

 رد پای عادت ها را می توان در زندگی در الگو های یادگیری، مدل ذهنی و رفتارهای آموخته شده دید.

حمید به عنوان مدیر فروش یک سازمان بزرگ دارای  ذهنی تراوش کننده است .

در گفتگو های درونی  با خودش دوست دارد به مسائل و اتفاقات بیرونی شاخه و برگ زیاد بدهد، دیروز در جلسه در میان جمع یکی از  همکارانش به زبان شوخی نتایج پروژه او را ناموفق توصیف کرد، در آن لحظه خیلی قضیه را جدی نگرفت، و جوابی هم به او نداد.

 وقتی شب در بستر خواب رفت، ذهن او شروع به حلاجی وقایع روز کرد و مکالمه با خودش را شروع کرد” که اصلا  و به چه حقی مهندس خورشید کار مرا زیر سوال برد، چرا به من توهین کرد و” ….

کل شب را در مکالمه با خودش و مهندس خورشید گذراند .

کلی تصویر از شکست ها و ناکامی ها و از پشت خنجر  کشیدن ها را مثل یک فیلم سینمایی از جلوی چشم خود گذراند، فردا با کسالت و بی حالی از خواب بلند شد .

بقیه روزاش می توان  به خوبی حدس زد، که چه اتفاقاتی در محل کار برای  او رقم می خورد.

یکی از عادت های بدی که ممکن است زندگی ما را دچار عذاب کند، عادت ذهن تراوش کننده است.

که دوست دارد مسائل را بزرگتر از چیزی که به نظر میرسد، تحلیل و ارزیابی کند،  ترک این عادت ها نیاز به شناخت الگوی ها ،محرک ها و پاداش های ذهنی دارد،

با شناخت نقشه راه، درتثبیت یک عادت می توان مسیری سر سبز ی را در جاده زندگی ترسیم، یا مسیری سخت و دشوار و جهنمی را برای خودمان برایمان ترسیم نمایئم.

اشتیاق به عنوان یک محرکه اصلی در شناخت انگیزه های پنهان ذهنی، در تثبیت  یا ترک عادت می تواند بسیار ره گشا باشد .

رفتار های آموخته شده ، عکس العمل های تکراری در خصوص حوداث، می تواند نشان از یک عادت  و یک سر نخ مهم باشد.

یکی از ریشه های عزت نفس به تصویر و هویتی است که ما، از خودمان داریم و هر چه این تصویر مطلوب تر باشد، می تواند در افزایش عزت نفس و میوه آن

که اعتماد به نفس است نقش بسزایی را بازی نماید.

اگر بر گردیم به مثال مطرح شده (حمید )می بینیم، که گفتگوی درونی و مذاکره با خود در شرایطی آغاز کرده، که عزت نفس  او را به شدت تحت تاثیر قرار داده و

احساس بی کفایتی در او افزایشداده، و اعتماد به نفس اش را در خصوص اجرای طرح های فروش پایین آورده و جسارت در عملش کم شده،  در نهایت هر روز با

خستگی به منزل می آید و حلقه احساس  سرخوردگی خود را کامل می نماید.

 

آری یک عادت ، خوب یا ناپسند می تواند در موفقیت و یا شکست های، ما نقش زیادی را داشته باشد .

شناسایی عادت های کلیدی به معنای یافتن ویژگی های خاص است .

مدرسه ۱۰ با برگزاری  

دوره پروژه عادت سازی (چگونه با تغییر عادتها، گامی مهم در جهت رشد فردی‌مان برداریم؟)

 امین آرامش  در این دوره شما را با نقشه راه، شناسایی و تثبیت عادت های خوب آشنامی کند.

.

نقشه راه عادت سازی (نقشه راه یادگیری)

مجموعه فایل های عزت نفس (نقشه راه یادگیری )

لینک کوتاه شده مطلب : https://goo.gl/vspG2y

برچسب‌ها: اجتماعیات, دست نوشته های یک مدیر

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

امتیاز های ناخواسته
#یادهست استاد امیر فتوحی
ژاژ گفتن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه