آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • مدیریت تیم های فروش
  • فروشندگان خاموش
 
دوشنبه, 09 اکتبر 2017 / Published in مدیریت تیم های فروش

فروشندگان خاموش

فروشندگان خاموش چه کسانی هستند ؟

فروشندگان خاموش دسته‌ای‌ از اشیا یا محصولات‌ تزیینی‌ و طراحی‌ شده‌ای‌ هستند که‌ سازمان‌ها و شرکت‌ها با هدف‌ معرفی‌ و پیشبرد فروش‌ محصولات‌، خدمات‌ و برنامه‌هایشان‌ به‌ مشتریان‌ و مخاطبان‌ عرضه‌ می‌کنند

  ( مايك كارسون )

اما فروشندگان خاموش من : کسانی هستند که در همین دور و بر ما زندگی می کنند ،در درب  مغازه ها در پاساژ ها و در میان سوپر مارکت ها در حال تردد هستند،

فروشندگانی می گویم که درصنعت خود ودر دوران  اوج و سرمستی بازیگران قهار ی بوده اند ، و طوماری از داستان ها از فروش های خود را برای دیگران تعریف می کردند، که چگونه توانستند برای کالای خود بازاری  خوبی پیدا کنند و مشتریان آنچنانی داشته باشند.

اما امروز  بستر دیجیتال آنها را در گوشه ای به حال خود رها کرده  ،ممکن است  شما بگوید ، بروند و خود رامطابق دنیای امروزی بسازند و مهارت های خود را بالا ببرند .

اما همیشه تغییر آنقدر آسان و دلچسب نیست گاهی نسلی باید از بین بروند تا علاج کار واقعی شود و راه درمان کارساز .

گاهی این تغییرات آنقدر سریع اتفاق می افتد که نمی توان سرعت خودرا با قطار توسعه  یکی کرد ،مثال اش رامیتوان در باز خرید های زود هنگام کارکنان ادارات ،شرکت ها مشاهده کرد ، کسانی که خسته تر از چهره واقعی شان به نظر میرسند و نفس آنها بند آمده و هر روز در آررزوی بازنشستگی روز شماری می کنند.

غول دیجیتال عدالتی ندارد …

برخی اوقات که به شرکت ها ی فروش سر می زنم ، چهر ه های نالان فروشندگان کم فروغ را می بینم ،که با وجودی که چندین سال بیشتر از سابقه آنها نمی گذرد، سریع مانند کبریتی گُر گرفته  خاموش شده اند و سعی می کنند با فوت کوزه گری خود مشتریانی دست و پا کنند

در جای که فروشگاههای زنجیره ای بزرگ توان  عرضه و فروش را از آنها گرفته اند و مشتری دیگر حاضر نیست بر سر میز مذاکره با فروشندگانی که از فروش  فقط رابطه خوب برای آنها مانده معامله کنند .

اگرچه داشتن رابطه خوب لازم است ،ولی کافی نیست ،جوانک های که مدد بستر شبکه های اجتماعی بدون اینکه رودرو با مشتری بشوند وچانه زنی را تجربه کنند، مشتری را در شبکه های اجتماعی ملاقات کرده و قبل از اینکه جنس آنها تحویل داده شود با یک علامت نماد الکترونیکی پول را از کیف مشتری  می قاپند.

واین داستان تلخ قطار توسعه برای فروشندگانی که از فروش برای شان تنها چند سوپر مارکت مانده و چندین قلم کالا و آن هم بدون مرجوعی با خواب سرمایه زیاد، قطعا  ادامه مسیر برای آنها به تلخی قهوه قجری خواهدبود و فروغشان  به زودی غروب خواهد کرد.

 

لینک کوتاه شده مطلب :  https://goo.gl/oWudN8

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

دیویس و برنامه ریزی عقلایی
برخی علل بی انگیزگی در میان کارکنان سازمان های پخش و توزیع
برخی علل بی انگیزگی در میان کارکنان سازمان های پخش و توزیع
سرپرست فروش در شرکت پخش مواد غذایی به چه مهارتهایی نیاز دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه