آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • مدیریت مالی و وصول مطالبات
  • قانون شماره یک فروش “تمرکز بر سود و زیان”
 
تمرکز در سود و زیان
چهار شنبه, 14 فوریه 2018 / Published in مدیریت مالی و وصول مطالبات

قانون شماره یک فروش “تمرکز بر سود و زیان”

یکی از قوانین مهم در بازار، تمرکز بر سود و زیان است. اینکه این  مسئله با چه مقیاسی می تواند بر روی سود و زیان اثر بگذارد. به طور مثال مسئله درگیری عامل و فروشنده همیشه وجود داشته، پیمانکار توزیع محصولات از عدم هماهنگی ویزیتور با مغازه دار و مشتری می گوید و تقریبا سرپرستان فروش مانند، وکلا  هر روز بین این دو گروه قهر و آشتی راه می اندازند.

تمرکز بر روی هدف، مواظب باشید که دغدغه امور روزمره از شما یک مترسک نسازد.

خیلی از دوستانم که در حوزه سرپرستی کار میکنند، از تعدد کارهای روزمره و اینکه که هر روز با یک موضوع تازه سرو کار دارند، گله مند هستند. این مسئله گاها باعث عدم تمرکز می شود و مسائل فرعی به جای مسائل مهم سازمانی مطرح می شود.

رعایت اصل اول در میان سرپرستان فروش در سازمان های فروش بسیار مهم است، زیرا هر گونه تخطئی از این موضوع نهایتا عوارض آن شامل سازمان و تیم فروش میگردد.

اما برای داشتن تمرکز قلم وکاغذ مورد نیاز است، موردی که در اکثر مواقع به دست فراموشی و حافظه سپرده می شود.

ساده انگاری مسائل، به حافظه شفاهی سپردن و موکول به فردا پیگیری کردن، یک بیماری مهلک رفتاری است که در میان افراد تصمیم ساز در سازمان های فروش بسیار عارضه ساز است.

امروز خیلی از کسانی که در زمینه تولید محتوا در حوزه دیجیتال فعالیت میکنند، تاکید بر تولید روزانه محتوا دارند. غافل از اینکه مصرف محتوا هم به عنوان دغدغه باید مطرح باشد. این موضوع چه ارتباطی به سازمان های فروش دارد؟

سازمان های فروش هر روز آبستن حوادث جدیدی هستند، از کمبود محصول گرفته تا مشکلات مشتریان در حساب و کتاب و مشکلات عاملین پخش در بازار و یا عدم تحقق فروش محصولات استراتژیک.

پس در این زمینه هم هر روز محتوا تولید می شود، که اگر مصرف نشود تبدیل به معضل بزرگی به نام هرج و مرج می گردد.

محتوایی که فروشنده تولید می کند و از نارضایتی مشتریان از کیفیت محصول می گوید، اگر این محتوا به نظر کارشناسی تزئین نگردد و به عنوان یک گزارش از مشتری به مدیریت کیفیت اعلام نشود، باعث می شود هم مشتری از بین برود و هم سیستم فروش را دچار اخلال نماید و هم بهانه به دست فروشنده برای عدم فروش ندهیم.

 

لینک کوتاه شده مطلب : https://goo.gl/wKdjcL

 

مشاوره و آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

درخواست آنلاین مشاوره و آموزش 

ایمیل : info@kehsavarzfazl.com

عضویت در کانال تلگرام

برچسب‌ها: سرپرست فروش, مدیریت مالی

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

چالش تامین منابع بین شرکتهای تولیدی و پخش
چالش تامین منابع بین شرکت های تولیدی و پخش مواد غذایی
نماینده چموش یا سیستم معیوب
حسابداری شرکتهای پخش مواد غذایی + نقش آن در سودآوری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه