آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • مهارتهای 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش
 
سرپرست فروش
چهار شنبه, 26 آگوست 2020 / Published in مهارتهای 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش

مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

سرپرستان فروش و داستان حرفه ای شدن در صنعت پخش

امروز تصمیم گرفتم که دشت نوشته های خود را با عنوان مسیر حرفه ای شدن برای سرپرستان فروش در سایت ویرگول منتشر کنم.

البته این نوشته ها قرار است در هفت فصل به مرور منتشر شود؛ مخاطبین من می تواند که از طریق سایت ویرگول به نشانی (+) مراجعه نمایند.


بخشی از نوشت های  این دست نوشته:

این نوشته ها قرار بود که در قالب یک کناب با عنوان مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش  عرضه شود ؛ اما به دلایل شخصی تصمیم گرفتم که به صورت رایگان در سایت ویرگول منتشر کنم.

حاصل سالها تجربه علمی و عملی نویسنده در این حوزه می باشد، دغدغه اصلی نویسنده انتقال درست مفاهیم و مهارتهای به سرپرستان فروش هستند؛ که می خواهند در کار خود حرفه ای شوند.

داستان فروشندگی من از سالهای کودکی شروع شد، زمانی که برای کسب درآمد در تابستان به انجیل فروشی و زولیبا فروشی در سرگذر و کوچه های پر تردد بساط می کردم، بعدها در مسیر شغلی ناخواسته در مسیر فروش قرار گرفتم، و اعتراف می کنم که در آن زمان با شرایط سختی شروع کردم و بارها و بارها دچار ترس و استرس و اضطراب شدم.

زیرا وظایف این حوزه برایم بسیار ناآشنا بود و مجبور بودم که به صورت تجربی کسب دانش و تجربه نماییم و متاسفانه بیشتر کتاب های رایج در بازار عموما یا انگیزشی و یا کلی و عمومی بودند.

شرکتی که در آن مشغول به فعالیت بودم  در حال دوران گذار از بخش سنتی فروش  به استقرار نظام توزیع بود.

در این دوران سعی کردم که از بازار؛ رقبا و هم از تجربیات استادان در حوزه بازار و دانشگاه بیاموزم و در این مسیر با سعی و تلاش زیاد پست های مختلفی را در حوزه زنجیره تامین و توزیع بر عهده گرفتم، و مسئولیت های سنگینی را بر دوش کشیدم، که در یکی از پروژه های احداث و راه‌اندازی شبکه توزیع که 4 سال به طول انجامید؛ میانگین روزی ۱۸ ساعت کار می کردم  تا توانستم جملهدرزمان علمی کلامتان هم علمی باشدکه همیشه به آن اعتقاد دارم را علمی کنم و نتیجه بسیار خوبی هم گرفتم.

داستان این کتاب در خصوص یکی از سرپرستان فروش شرکتی در حوزه پخش محصولات تند فروش به نام احمد است.

احمد صبح با صدای زنگ موبایل اش از خواب بلند شد، هنوز هوا تاریک بود و آخرین پیامی که دیشب دریافت کرده بود از یک فروشنده ها مسیر اصلی شهر بود که نوشته بود امروز نمی تواند به دلیل مریضی فرزندش به سرکار بیاید، این دغدغه از دیشب فکر او را مشغول کرده بود، تقریبا ساعت ۶٫۳۰ صبح وارد شرکت شد.

سریع به سمت انبار های بارگیری کالا رفت، تا از وضعیت بارگیری ناوگان ها مطئمن شود، در همین حین بود که آقای سعیدی مدیر انبار ها احمد را صدا کرد، ولی احمد عجله داشت ولی مجبور شد؛ که به طرف آقای سعیدی برود احتمالا کار مهمی داشت……

بقیه مطالب در سایت ویرگول به نشانی https://b2n.ir/125220 بخوانید.

 

لینک کوتاه کننده مطلب: https://b2n.ir/677161

 

درخواست آنلاین مشاوره و آموزش 

عضویت در کانال تلگرام

 

 

 

برچسب‌ها: بازاریابی و فروش, سرپرست فروش, مدیریت تیم های فروش, مدیریت شبکه های توزیع

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

سرپرست فروش موضوع محور یا بحران محور
سرپرست فروش موضوع محور یا بحران محور
وظایف سرپرست فروش در شرکت پخش مواد غذایی
جلسات اثربخش سازمانی در شرکتهای پخش مواد غذایی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه