پادکدست “آموزش های آخر هفته یک فروشنده “
پادکست ها, دست نوشته های برای فروشنده ۲۵ دی ۱۳۹۵

پادکدست “آموزش های آخر هفته یک فروشنده “

موضوع اصلی این پادکست   :  

یکی از بیماری های رایجی که  امروز در  اکثر شعبات  فروش می بینیم  ” روزمرگی  فروشنده ” است ، اکثر مدیران فروش  از این بیماری گله مند که چرا خیلی زود دامن گیر فروشندگان آنها شده  .

مدیران فروش  به عنوان یک راهکار موقت،  برای درمان این بیماری ،معمولا به صورت هفتگی جلساتی رو با فروشنده های خود  برگزار می کنند که در اون جلسات مباحثی در خصوص نحوه عملکرد ،میزان تحقق تارگت ، نکات مهم در فروش ، و گلایه ها مطرح میشه .که معمولا بعد از مدتی تبدیل به جلسات بی روح  پرسس و پاسخ میشه و فروشنده نه تنها با انرژی مثبتی خارج نمیشه ،بلکه روحیه اش هم از قبل داره خراب تر  میشه  و لی با  این وجود ،  مدیران  فروش همچنان به برگزاری این جلسات ادامه می دهند تا جایی که یک از طرفین صحنه رو خالی کنه ،که احتمالا یک فروشنده بدشانسه .

این پادکست را می توانید از طریق سایت شنوتو بشنوید.

0
مطالب مرتبط

2 دیگاه

  1. سلام آقای کشاورز فایل صوتی شما رو گوش دادم. دستتون درد نکنه. هر چند که من توی صنایع غذایی کار نمیکنم ولی گوش دادن بهش خالی از لطف نبود.
    در کتاب بازاریابی تلفنی نوشته شفمن به 4 اصل کلیدی برای فروشنه اشاره شده – این 4 اصل کلیدی هم
    1. مهارت مشتری یابی
    2.مهارت عرضه محصول
    3.شناخت محصول
    4.رشد شخصی و حرفه ای
    می باشد .
    فکر میکنم این اصول مهم نیز اگر در کنار سایر آموزش ها باشد خیلی خوبه.هر چند شما بهش اشاره کردید.

    0

    • keshavarz گفت:

      با سلام فواد گیان
      ضمن تشکر از همراهی (برای خاصم )
      هدف من از تولید پادکست ها بیشتر مطرح کردن عنوان و جزییات کاربردی کار است ،که متاسفانه در اکثر پادکستها به صورت کلی و یا روخوانی می باشد و مخاطب در نهایت با یک سبد پر از واژ های رنگی و مفهوم پردازی نشده روبه رو می شود . انتقال تجربه علمی و عملی در این صنعت بسیار مهجور می باشد ، و در اکثر مد های مدیریتی و کلاس های آموزشی واژ ها را تدریس می کنند نه مصداق ها و مضامین را که بتوان به صورت کاربردی استفاده شود .

      0

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *