آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • دست نوشته های یک مدیر فروش
  • سالروز دکتر علی شریعتی
 
دوشنبه, 19 ژوئن 2017 / Published in دست نوشته های یک مدیر فروش

سالروز دکتر علی شریعتی

من قصد ندارم در سالروز دکتر علی شریعتی، مدح ایشان را بگوییم و ازسخنان قصار ایشان استفاده کنم، زیرا کسانی فرهیخته تر هستند که در این خصوص قلم فرسایی نماید ، به دلیل من کم سوادی  ام نمی‌توانم سخنی زیبایی را بسرایم، اما به یک نکته در زندگی ایشان اشاره می نمایئم  .دکتر علی شریعتی یکی از معدود کسانی بود که دامنه تأثیر گذاریش در عصر آینده اش گسترده بود، مطالعه و نوشتن تنها چیزی بود که می‌توانست به آن اعتماد کند زیرا در دوره‌ای زندگی می‌کرد که افراد بسیاری از نقاب‌های تظاهر استفاده می‌کردند، چیزی که امروز هم در جامعه شاهد آن هستیم در محیط کاری و سایر محیط‌های کهروزمره با آن درگیر هستیم، اما آنچه که مهم است نحوه برخورد با این مسئله است؛ امروزه برای حفظ منافع کاری و یا پستی شغلی علاوه بر تخریب همکار و منابع سازمان به انواع ترفندهای و دام‌های چانه زنی و گفتگو متوسل می‌شویم و البته کسانی هم مثل گوسفند شاهد این ماجرای تلخ هستند و با سکوت خود زمینه این نوع رفتارها را تقویت می‌کند، برای تأثیر گذاری بر زندگی و ایجاد آثار ارزشمند باید هزینه آن را پرداخت کرد، کسی که امروز با منتشر کردن جمله قصار ی از ایشان در فضاهای مجازی در ستایش ایشان قلم فرسایی  و تصویر سازی می‌کند و با گذشت سالروزتمام آثار و نوشته های ارزشمند به باد فراموشی سپرده می‌شود؛ درک درستی  نمی تواند نه برای خودش و نه برای مخاطب  ایجاد نماید ،زیرا به جای تأثیر پذیری از رفتار و سیره و اخلاقی تنها به چند جملات و کلمات تزئین شده اکتفا نموده است ، که همچمون سالادی از کلمات با سس مختلف تزئین شده ، نمی‌تواند به عنوان اثری ارزشمندیتلقی گردد .اما بیایم هر بار چیزی که از نحوه سیرت و صورت ایشان دریافت کرده‌ایم را ذکر کنیم. تا بتوانیم مبنای درستی از مسیر زندگی این فرد در ذهن خود و مخاطب ترسیم نماییم. مطالعه و نوشتن و خواندن سه موضوع مهم در زندگی ایشان بوده است، همان چیزی که جامعه ما به شدت به آن نیاز دارد و مقدمه آگاهی از خویشتن و دنیای اطرافمان است ، روایتیاز فراراز دست مشغله‌های عادی و روز مره  زندگی و پرداخت  انواع هزینه های مادی و معنوی و روانی در راه هدف و ارزشش . شاید گام اول ما تعهد به خواندن و نوشتن و تولید محتوای اصیل و درست باشد در جهت آگاهی درست خودمان و جامعه مان باشد تا بتوانیم نقش موثری را به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر  ایفا نماییم.

برچسب‌ها: اجتماعیات

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

هرمس راهنمای فروشندگان
تله یادگیری
گفتگو با مریم میرزاخانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه