آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • دست نوشته های یک مدیر فروش
  • هرمس راهنمای فروشندگان
 
سه شنبه, 05 دسامبر 2017 / Published in دست نوشته های یک مدیر فروش

هرمس راهنمای فروشندگان

هرمس جوان خوش پوش و شاد و شنگ و شوخ، که در مجالس گرمی و شوق ایجادمیکند، فرزند زئوس و مایا است که در غار آرکادیا متولد شد  برادر آپولو از خدایان کوه المپ است، و پیام رسان زئوس حامی تاجران و مسافران است (+)

در هنر ذهن و خلاقیت کلام معروف است، صفتی که در بازار یابی جادو می کند و به مشتری گرمی و ذوق می دهد.

این نه حرافی است نه مخ تلیت کردن مشتری توی فرغون، بلکه یک ذوق کلامی و یک روح هنرمندانه است که طبع شوخ و شنگ او، روح هر خسته ای را شاد و آرام می کند.

شخصیت رضا کیانیان در اکثر فیلم های که بازی کرده نقش های هرمسی او بسیار غالب بوده و میتوان او را یکی از هنرمندان هرمسی دانست.

اسطوره ها(+) رامی توان نوعی رفتار و صفتی که در هزاره تاریخ بارها تکرار شده و خود تبدیل به یک قالب و یا یک چارچوب و یا یک لباس دانست که انسان ها در دوران های مختلف زندگی آنها را زندگی می کنند.

دانستن اینکه ما در کدام نقش از اسطوره ها زندگی میکنیم، بسیار مهم است. یک بار با یک بازاریاب آشنا شدم، که بسیار طبع و صدای گیرایی داشت، بسیار سخنور و سخندان هم بود از مصاحبت با ایشان لذت بردم .

من همیشه از مصاحبت با اینچنین افرادی لذت می برم و صفت شاخصه آنها سخن وری و سخندانی و طبع گرم در هم صحبتی است که لازمه و کامل کننده  رفتار یک بازاریاب حرفه ای است .

به نظر شما چه رفتار های تقویت کننده این نوع صفت می تواند باشد؟

آیا شما تجربه  برخورد با یک هرمسی را داشته اید؟ آیا توانسته که در گرما بخشیدین به کلام و فضا کمک نماید؟

خوشحال می شوم از تجربه تان برام بگوید.

لینک کوتاه شده مطلب: https://goo.gl/4yCq6x

 

برچسب‌ها: بازاریابی و فروش

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

کمپین های این روزها و پدیده خبر ربایی
Definition-of-Marketing-from-the-View-of-Philip-Cutler
ساختن برای ماندن
آفت “هنوز غوره نشده، مویز شدن”

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه