آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • دست نوشته های یک مدیر فروش
  • شب یلدا-تو هم معنا سازی
 
پنجشنبه, 21 دسامبر 2017 / Published in دست نوشته های یک مدیر فروش

شب یلدا-تو هم معنا سازی

 پیش نوشت یک :

معنا و معنا یابی نیاز به ظرفیت دارد، مثل هر مظروفی بستگی به ظرف خود قابل کم و زیاد شدن است، مثلا اگر ظرف آن لیوان باشد، دنیا را با همان ظرفیت می تواند دریابد.

تمام مصداق های که در زندگی به آن معنا می دهد تا حد همان ظرف خود می باشد و به ندرت بیشتر می شود .

تقریبا در تمام دوران ها فلاسفه، کیمیاگران، اندیشمندان در پی کشف حقیقت این کلمه در حال جستجو بوده اند، اما برخی ناموفق و برخی موفق شده اند.

موفقیت تا حدی به توسعه مدل ذهنی و نوع نگاه آنها به مسئله بستگی داشت، این مدیون معنا سازی است که در اثر عمیق شدن همان ظرف معنا در وجود فرد میباشد و البته اینجا ربطی به بحث مذهبی بودن و  غیر مذهبی بودن ندارد.

اما اگر بخواهیم معنا یابی کنیم و یا مدل ذهنی خود را توسعه دهیم، قاعدتا نسخه واحدی برای همه وجود ندارد و به تعداد افراد می تواند متغیر باشد.

پیش نوشت دو: 

امشب شب یلدا است و به رسم این دیار و سرزمین، شب شادی را در کنار هم رقم می زنیم، از خرید آجیل و میوه و شام های رنگارنگ تا دورهمی های بزرگ و کوچک در شب سرد زمستانی، و در کنار بزرگان  فامیل و آشنایان حافظ، مولوی،  شعر خوانی و خاطره و داستان سرایی را تجربه می کنیم.

اما یک رسم دیرینه در این شب این است که، احترام به بزرگان را به ما یاد آوری می کند، شاید اگر دنیای دیجیتال امروز نبود، در این دورهمی ها لذت گفتگو را بیشتر درک و تجربه میکردیم .

اما سخنم من کشف معنا و توسعه معنی آن بود.برای هر عملی باید میکرواکشنی تعریف کرد تا بتوانیم بگویم از در مسیر معنا یابی و معنا سازی هستیم.

امشب، شاید کمی از هزینه های خود بکاهیم، و به معنا دادن به لحظات هموطنانمان کمک کنیم و این با یک کار خیر کوچک امکان پذیر است .به راستی چقدر ساده است برخی از مسیر ها.

 می توان امشب با واریز مبلغی به نام برخی از موسساتی که در معنا سازی و معنا یابی فعالیت می کنند. خودمان را در شادی بیشتری غرق کنیم تا شاید ظرف وجودمان کمی توسعه یابد و چشمان ذهنمان شفاف تر شود .

 موسسه محک: (+)

جمعیت امام علی:(+)

جمعیت هلال احمر(+)-(+)

جمعیت گلستان علی (+)

 

لینک کوتاه شده مطلب :https://goo.gl/5P1pNm

 

 

 

برچسب‌ها: دل نوشته های من

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

همکار یا همراه
داستان تکامل برنامه ریزی فردی -گام پنجم
مدیریت و بارور سازی منابع

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه