آموزشهای مقدماتی [سطح B]
دورههای «مفاهیم مقدماتی و پایهای» شرکتهای پخش و توزیع
این دورهها بهعنوان پایه مقدماتی آموزش دورهای تخصصی خواهد بود. در این دورهها مروری بر مفاهیم بازاریابی و فروش با مصداقهای شرکت پخش در حوزههای محصولات تند فروش FMCG خواهد بود.
طبق تجربه چندین ساله، دورههای مقدماتی در ۳ عنوان در «سطح B» زیر ارائه شده که طی کردن آنها میتواند یادگیری عمیقتر مباحث شرکتهای پخش برای کارشناسان فروش و کارشناسان ارشد شرکت پخش را به همراه داشته و آنها را در تحقق اهداف فروش و افزایش بهرهوری توانمند تر سازد.
همچنین انتظار داریم مدیران و سرپرستان فروش که تصمیم به آشنایی اصولی با مفاهیم را اتخاذ کردند، بتوانند از مفاهیم این دوره بهره لازم را ببرند.
سه دوره در «سطح B» تعریف شده است:
دوره شماره ۱: مفاهیم بازاریابی و فروش در صنعت پخش
با شرکت در این دوره با مفاهیم اولیه بازاریابی و فروش از دریچه صنعت محصولات تند فروش آشنا می شویددر این دوره با ذکر مصداق های واقعی به تفاوت مفاهیم در صنعت می پردازیم و می توانید با چالش های زیادی که در این صنعت احتمالا با آن روبه رو می شوید درک درستی از حل مسائل کاری داشته باشید و با ذهنیت شفاف تری نسبت به انتخاب در مسیر راه اقدام نماید.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰دقیقه میباشد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای کارشناسان فروش که ارتقاء جایگاه به سمت مدیر فروش یا مسئول فروش پیدا کرده اند و همچین مدیران فروشی که به تازگی از یک صنعت به صنعت محصولات تند فروش وارد شدهاند، طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- مفهوم بازاریابی و تفاوت آن با فروش چیست؟
2- مفهوم محصولات تند فروش چیست و دارای چه ویژگی میباشد؟
3- چارت سازمانی در یک شرکت پخش چگونه است و نقش افراد چگونه تعریف میشود؟
4- شرح شغل و الزامات شغلی برای مدیران فروش در این صنعت چیست؟
5- تفاوت ویزیتور، فروشنده، بازاریاب چیست؟
6- آشنایی با روشهای توزیع محصولات و تفاوتها و مزیتهای هر روش کدام است؟
7- مهارتهای پایهای یک مدیر فروش در این صنعت چیست؟
8- چگونه بدانیم سازمان پخش ما داری آیندهای روشن است؟
با شرکت در این دوره با مفاهیم اولیه انبارداری، الزامات یک انبار، بارگیری وتخلیه و لجستیک توزیع آشنا می شوید، یکی از الزامات اولیه برای راه اندازی شرکت پخش لجستیک و انبار های آن می باشد، داشتن درک درستی از نقش انبارها و لجستیک متناسب با سیستم پخش می تواند در سود و زیان عملیاتی و غیر علمیاتی نقش مهمی داشته باشد.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰دقیقه میباشد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای کارشناسان فروش که ارتقاء جایگاه به سمت مدیر فروش یا مسئول فرو ش پیدا کرده اند و همچین مدیران فروشی که به تازگی از یک صنعت به صنعت محصولات تند فروش وارد شده اند، طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره ختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
+ سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر می تواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- نقش انبارها در صنعت پخش محصولات تند فروش چیست؟
2- نقش لجسیتک در صنعت محصولات تند فروش چیست؟
3- الزامات بهینه نمودن سیستم انبارداری چیست؟
4- یک انبار دار در صنعت پخش باید چه ویژگی و مهارتهایی داشته باشد؟
5- گزارشات مهم مدیریتی که توسط انبار انجام میشود چیست؟
6- چگونه انبار خود را ممیزی نمایم و انبار گردانی به چه صورت انجام میگردد؟
7- چگونه لجسیتک خود را متناسب با نوع سیستم پخش شرکت نماییم ؟
8- الزامات لازم جهت موزعین و رانندگان در صنعت پخش محصولات تند فروش چیست؟
9- اخلاق حرفهای در توزیع محصولات چیست و چگونه آموزش داده میشود؟
با شرکت در این دوره با مفاهیم اولیه در صنعت پخش آشنا شده و جایگاه مدیریت فروش در موفقیت سازمان پخش را خواهید شناخت. همچنین با طرح شاخصهای مدیر فروش حرفهای میتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهداف سازمان و ارتقا جایگاه شرکت را سریعتر طی کنید.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰ دقیقه میباشد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای کارشناسان فروش که ارتقاء جایگاه به سمت مدیر فروش یا مسئول فروش پیدا کردهاند و همچین مدیران فروشی که به تازگی به صنعت محصولات تند فروش وارد شدهاند، طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است ؟
+ سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر می تواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- مدیر فروش چه ویژگیها ومهارتهای برای مدیریت سیستم توزیع و پخش در صنعت محصولات تند فروش لازم دارد؟
2- عناوین مهم گزارشات مالی، انبار، فروش و برنامهریزی تامین برای مدیر فروش چیست؟
3- چالشهای یک مدیر فروش در صنعت محصولات تند فروش چیست؟
4- شاخصهای یک مدیر فروش حرفهای چیست؟
5- داستان یک مدیر فروش موفق چگونه روایت میشود؟
6- آمادگی ذهنی و جسمی و روحی قبل از وارد شدن به جایگاه مدیر فروش چست و چگونه انجام میشود؟
شروع کنید!
در صورتیکه به افزایش مهارتهای خود در پخش و توزیع مواد غذایی میاندیشید میتوانید در دورههای مختلف نام نویسی کرده و دانش و مهارت خود را در این صنعت افزایش دهید.
اگر دوره یا سرفصل بخصوصی نیز مورد نظر شما میباشد آن را از طریق ایمیل info@keshavarzfazl.com یا تلگرام ۰۹۱۲۹۴۲۴۷۲۷ حسن کشاورز ارایه کنید.