دوره های تخصصی پیشرفته [سطح A]
دوره های تخصصی آموزشی مدیران و سرپرستان فروش شرکتهای پخش
در بیش از ۲ دهه فعالیت مستمر در صنعت پخش و علیرغم دستاوردهایی همچون طراحی و اجرای دهها طرح توسعه، راهاندازی شعب متعدد و مکانیزهکردن سیستم پخش و توزیع مواد غذایی دغدغه آموزشهای علمی، عملی و بومی همواره جزو دغدغههایم بوده است.
حالا با جمعبندی آموختههای خود از دل تجربه و مطالعات تخصصی در زمینههای بازاریابی، فروش و توزیع محصولات تند مصرف به برگزاری دورههای آموزشی مدیران فروش و سرپرستان شعبات توزیع مواد غذایی اقدام کردهام تا از این طریق عصاره سالها تلاش و پشتکار را با دستاندرکاران این صنعت بهاشتراک بگذارم.
در اینجا «۱۱ دوره آموزش پیشرفته سطح A» آورده شده است. امید است با شرکت در دوره متناسب با دغدغه و نیاز خود بتوانید مسائل سازمان فروش را با صرف هزینه و زمان کمتر به پیش برده و بر موانع و سختیهای فروش چیره شوید.
یازده دوره در «سطح A» تعریف شده است:
با شرکت در این دوره با الزامات راهاندازی شرکت پخش آشنا میشوید. همچنین با در نظر داشتن نکات مطرح شده در این دوره خواهید توانست تصمیم درستی جهت سرمایهگذاری برای راهاندازی شرکت پخش گرفته و از ریسکهای سوخت سرمایه جلوگیری نمایید.
طرح ریزی هوشمندانه تاسیس یک شرکت پخش از دیگر توانمندیهای افراد بعد از شرکت در این دوره خواهد بود.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰دقیقه میباشد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
[maxbutton id="7" url="http://keshavarzfazl.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/" ]
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای سرمایهگذارانی که تمایل به سرمایهگذاری در صنعت پخش دارند طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
[maxbutton id="7" url="http://keshavarzfazl.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/" ]
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- آشنایی با انواع شرکت پخش.
2- آشنایی با طبقات محصولی در شرکتهای پخش.
3- الزامات اولیه برای تاسیس شرکت پخش.
4- بخشهای درآمدی و هزینهای شرکت پخش چیست؟
5- چگونه میتوان یک سبد کالایی برای شرکت تدوین کرد؟
6- شاخصهای موفقیت را در یک شرکت پخش چگونه تدوین کنیم؟
7- بهترین چارت سازمانی در شرکتهای پخش را چگونه طراحی کنیم؟
عدم توانایی پیشبرد گفتگو با تامینکننده، مشتری یا مدیر ارشد گاهی به دغدغه بزرگی در سازمانهای پخش و توزیع مواد غذایی تبدیل میشود.
گاهم هم در خلوت خودمان از اینکه نتوانسته ایم از حق خود دفاع کنیم و با اینکه دچار چالش گفتگو شدهایم ناراحت، افسرده و دلگیر میشویم. گاهی هم ضررهای مالی زیادی در مذاکره متحمل شدهایم.
باور دارم که اگر بر اصول مذاکره مسلط باشیم هزینههای کمتری برای گفتگویهای چالشی خودمان پرداخت خواهیم کرد. در این دوره تلاش شده تا شرکتکنندگان با اساسیترین اصول مذاکره در سازمانهای پخش و توزیع مواد غذایی آشنا شده و با انجام تکالیف به مهارت در این حوزه دست یابند.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی به ۱۸۰ دقیقه برگزار میگردد. و فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبطنیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای علاقهمندان و فعالین صنعت پخش نیز آموزنده باشد، بطور خاص برای مدیران منابع انسانی وهمچنین مدیران فروش و صاحبان سرمایه طراحی شده است. کسانی که علیرغم داشتن تجربه کاری با چالشهای مذاکرات سخت و نفسگیر سروکار دارند.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون و پانصد هزار تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر می تواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- تعریف اصول و فنون مذاکره
2- شناسایی ذی نفعان و ذی ضررها آشکار و پنهان در سازمانهای فروش
3- لابی گری چیست و چگونه در شرکت های پخش شکل می گیرد؟
4- روش های اصول و فنون مذاکره با نیروهای صف سازمان
5- تفاوت اصول و فنون مذاکره با چانهزنی و متقاعدسازی چیست؟
6- مراحل یک مذاکره موفق چیست و چه اقداماتی قبل، حین، بعد از آن باید انجام گیرد؟
7- ترفندهای مذاکره چیست و چه تکنیک های استفاده میشود؟
سرپرستی فروش در شرکتهای پخش را میتوان سهل و ممتنع دانست که در عمل علیرغم آسان به نظر آمدن به مهارتهای متعدد و مختلفی نیاز داریم. امروز و با تجربه سالها فعالیت در حوزه سرپرستی اینطور میاندیشم که بخش عمدهای از مهارتهای سرپرستی فروش را میتوان با همکاری یک مربی سازمانی با تجربه بدست آورده و مسیر پر پیچ و خم یادگیری این مهم را سریعتر پیمود.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰ دقیقه میباشد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، اما بطور خاص برای مدیران منابع انسانی، مدیران فروش و سرپرستان فروش طراحی شده است. کسانی که علیرغم داشتن تجربه کاری با چالش بهبود عملکرد و راندمان در سازمان فروش سروکار دارند.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک آسانتر موضوعات مطرح شده کمک کند.
همچنین شرکت در دوره بازاریابی و فروش در صنعت خرده فروشی به عنوان مکمل این دوره توصیه میگردد.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در این دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است ؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر می تواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- اصول سرپرستی در شرکت پخش چیست؟
2- چرا ما فروشنده خوب داریم ولی سرپرست فروش خوب نداریم؟
3- نقش سرپرستان فروش در سود و زیان شرکت چگونه محاسبه میشود؟
4- شاخصهای موفقیت در اصول سرپرستی کدام است؟
5- چرا جانشینپروری در میان سرپرستان فروش به سختی اتفاق میافتد؟
6- چگونه میتوان یک سرپرست فروش خوب تربیت نمود؟
7- بیشترین تعارض بین سرپرستان فروش و فروشندگان چیست؟
آیا سود در فروش بیشتر است یا در طراحی قیمت هوشمندانه سبد کالایی؟
برای اینکه در بازار رقابتی بتوانیم سهم بازار بیشتری به دست بیاوریم نیاز به تفکر هوشمندانه در طراحی قیمت شامل قیمت فروش و حاشیه سود برای مشتریان داریم. اگر محصول ما مرغوب و عالی بوده ولی قیمت متناسب با شرایط بازار نداشته باشد نمیتوانیم علیرغم تلاش واحد فروش از دستاورد خوبی برخوردار شویم.
در این دوره با انواع روشهای قیمتگذاری آشنا شده و میتوانید نقاط قوت و ضعف قیمتگذاری رقبایتان را به خوبی تشخیص دهید.
بعد از این مرحله نیاز به طراحی استراتژی قیمتگذاری دارید تا بتوانید مانند یک شناگر در دریای طوفانی، از عهده موجهای سهمگین بازار برآیید.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی به مدت ۱۸۰ دقیقه میباشد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فروشندگان و علاقهمندان صنعت پخش آموزنده باشد، بطور خاص برای مدیران ارشد، مدیران فروش و مدیران مالی شرکت های پخش که بطور مستقیم با قیمتگذاری محصولات سرو کار دارند طراحی شده است.
انتظار داریم مدیران فروش که میخواهند با انتخاب هوشمندانه قیمتهای رقابتی به فروش بالایی از اهداف خود برسند نیز از این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار شامل مفاهیم بازاریابی و فروش در صنعت خردهفروشی برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک بهتر موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- قیمتگذاری چیست و روشهای قیمتگذاری در شرکت پخش چگونه انجام میگیرد؟
2- نحوه قیمتگذاری روی کالاهای مختلف بدون تعییر قیمت عرضه به خریدار؟
3- رابطه بین قیمتگذاری و سود و زیان عملیاتی چیست؟
4- بهترین روش قیمتگذاری برای یک شرکت پخش به چه مولفههای بستگی دارد؟
5- رابطه بین قیمت و کانالهای مختلف مشتریان چگونه تعیین میشود؟
6- رابطه بین مارژین و سودآوری از کانال های توزیع چیست؟
7- چرا همیشه سود خوب نیست؟ رابطه بین بودجه و سود؟
8- روشهای توسعه مشتریان با قیمتگذاری چگونه انجام میشود؟
ما در عصر تغییرات به سر میبریم. مدیران فروش صنعت خردهفروشی بخوبی از تغییرات زیاد بازار بخصوص در سالهای اخیر آگاهند. تجربیات گذشته دیگر نمیتواند به عنوان چراغ روشنی قابل اتکا باشد.
همه افرادی که در سازمان های فروش بخصوص در شرکتهای پخش فعالیت میکنند نیازمند بازبینی اطلاعات و راهکارهای موثر و عملیاتی برای فروش هستند. انچه که نه در سمینارها و کارگاهها، بلکه در صحبتهای اختصاصی و نزدیک با زبدهگان صنعت پخش یافت میشود.
تلاش کردیم تا در این دوره چنین ف ضایی را برای بهروزرسانی اطلاعات مدیران فروش پدیدآوریم.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی به مدت ۱۸۰ دقیقه برگزار می گردد . فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای علاقهمندان به تغییرات صنایع از جمله صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای مدیران فروش طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی با مفاهیم کسبوکار در سازمانهای فروش همچون مفاهیم دورههای بازاریابی و فروش در صنعت خرده فروشی برای شرکت در این دوره الزامی است.
مدیران فروشی که بتازگی به فعالیت در صنعت پخش میپردازند میتوانند با مطرح کردن درخواست خود منابع پیشنیاز را دریافت کرده و سپس در این دوره اختصاصی شرکت کنند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
محاسبه درصد سود و زیان قطعا نیاز به یک مدیر مالی حرفهای دارد اما داشتن نگرش اقتصادی به مجموعه فروش و درک عمیق سود و زیان عملیاتی فروش و تبدیل آن به زبان فروش نیاز به تسلط به مفاهیم مالی و فروش بطور همزمان دارد.
اینکه آیا هر مشتری سوده است؟ هر فروشی سودده است؟ هر فروشندهای سوده است؟ و در یک کلام مهارت در اینکه کلیه فعالیتهای فروش را با عینک سود و زیان و نگاه دقیق مالی ببینیم.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰دقیقه برگزار می گردد.فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبطنیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای مدیران فروش و مدیران ارشد که مسئول طراحی تخفیفات و پروموشنهای فروش در شرکت پخش میباشند طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار بازار یابی و فروش در صنعت خرده فروشی برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون دویست هزار تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- نقش مدیر مالی در شرکت پخش چیست؟
2- شاخصهای ارزیابی موفقیت مالی در شرکت پخش کدام است؟
3- گزارشات مهم واحد مالی به مدیر فروش چه گزارشاتی هستند؟
4- مدیر مالی در شرکت پخش چه وظایفی بر عهده دارد؟
5- نحوه نوشتن بودجه فروش و بودجه سرمایهای و مالی چگونه است؟
6- ریسکهای شایع در مدیریت مالی شرکت چیست؟
7- صورتهای مالی چگونه تفسیر میشوند؟
8- چگونه خود را برای جلسه بررسی صورتهای مالی آماده کنیم؟
تحقیقات بازار در شرکت های پخش کوچک و متوسط معمولا توسط تیمهای غیر حرفه ای و به ندرت انجام میشود، درصورتیکه سرمایهگذاران و مدیران ارشد سازمانهای پخش به دلیل سختتر شدن رقابت و سهمگیری برندها از یکدیگر نیازمند تصمیمگیری آگاهانه، درست و بهموقع هستند.
به عنوان مثال برای تصمیمگیری در خصوص قیمتگذاری، تخفیفات، و معرفی محصول جدید به بازار، معمولا به صحبتهای چند مشتری و نهایتا رصد یک یا چند رقیب اکتفا میشود که نمیتواند دید کاملی از روندهای بازار را به همراه داشته باشد.
این مهم بدون تقویت تفکر تحلیلی و مشاهدهگری با نگاه تخصصی تحقیقات بازار مسیر نمی شود.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰ دقیقه برگزار می گردد.. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
این دوره بطور خاص برای مدیران منابع انسانی و مدیران فروش و صاحبان سرمایه طراحی شده است. کسانی که به اهمیت نیاز به اطلاعات صحیح در تصمیمگیریهای هوشمندانه واقفند.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- آشنایی یا تحقیقات بازار در شرکت های پخش؟
2- آشنایی با روشهای کمی و کیفی تحقیقات بازار در شرکتهای پخش چیست؟
3- سهم بازار، سهم حضور ویترینی، سهم پوشش، سهم شلف چیست و چگونه اندازهگیری میشود؟
4- چگونه در یک روز تحقیقات بازار از رقبا انجام دهیم؟
5- شاخصهای مهم در ارزیابی درست در تحقیقات بازار چیست؟
6- چگونه تبدیل به یک مدیر تحقیقات بازار شویم؟
7- وظایف یک مدیر تحقیقات بازار در شرکت پخش چیست؟
تهیه یک سبد کالایی بهینه و سودآور نیازمند ترکیبی از مهارتهای مالی، دانش محصول شناسی، دانش فروش و دانش تامین کالا میباشد.
اینکه کدام کالا را چهموقع و با چه میزان حجم به چه مشتریانی عرضه کنید تا بتوانید سودآوری را حداکثر کنید. مدیریت موفق در چیدمان سبد کالایی رابطه تنگاتنگی با سودآوری سازمان و تحقق بودجه فروش دارد.
در این دوره ما به مهارتهای نحوه انتخاب کالا در سبد کالایی و تعیین استراتژیهای فروش و مدیریت سبد فروش خواهیم پرداخت.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰دقیقه برگزار میگردد.. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای مدیران فروش و صاحبان سرمایه طراحی شده
است. کسانی که اهمیت داشتن سبد محصولات متنوع و سودآور را به خوبی درک کرده و در جستجوی راهی برای افزایش راندمان فروش هستند.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری در حوزه فروش میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- چگونه یک سبد کالای سودآور تهیه کنیم؟
2- ویژگی های سبد کالایی قابل عرضه در شرکت پخش چیست؟
3- چه عواملی در فروش سبد کالایی در شرکت پخش موثر است؟
4- چگونه سبد کالایی را چیدمان نماییم که سودآوری آن بیشتر شود؟
5- هدفگذاری بر اساس سبد کالایی در بین کانال های فروش چگونه انجام میشود؟
6-چگونه محصولات استراتژیک را در بین سبد کالایی انتخاب کنیم؟
یکی از شعارهای مدیران باتجربه صنعت پخش «سود در خرید است نه فروش» میباشد. زیرا اهمیت تامین کالا و نحوه بستن قرارداد میتواند در سوددهی شرکت نقش بسزایی داشته باشد.
با شرکت در این دوره با الزامات نحوه تامین بهینه کالا از تامینکنندگان مختلف، اصول بستن قراردادها و انواع مذاکرات برای تامین کالا و همچنین انبارش کالا آشنا میشوید.
مذاکرات هوشمندانه با تامینکنندگان در خرید کالا و چگونگی ترکیب سبد کالایی دیگر توانمندیهای افراد بعد از شرکت در این دوره خواهد بود.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی بهمدت ۱۸۰دقیقه میباشد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای فعالین صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای مدیران تامین کالا و مدیران فروش دارای چند تامین کننده در شرکت پخش طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. تجربهکاری در حوزه تامین کالا میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- یک انباردار موفق در شرکت پخش باید چه توانایی، دانش و مهارتی داشته باشد؟
2- چگونه یک انبار با کمترین ضایعات و کسری موجودی طراحی کنیم؟
3- چه ریسکهای در انبار داری وجود دارد؟
4- چرا مدیریت تامین کالا به اندازه مدیریت بازار یابی اهمیت دارد؟
5- چگونه تامینکنندگان را شناسایی و گریدبندی نماییم؟
6- نکات مهم در بستن قراردادها بین تامینکننده و توزیعکننده چه هستند؟
تیمسازی به مهارت های تیمداری و تیمار داری نیاز دارد. مدیران حرفهای میدانند که قلب فروش در دل تیمهای فروش خلاق و پرانرژی میتپد و وظیفه یک مدیر باتجربه حفظ این تپش است. این مهم نیاز به مهارت گفتگوهای پیچیده و حل تعارضات بین تیمی دارد که مهارتی ارزشمند و نیازمند صبر و حوصله و مداومت دارد.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی به مدت ۱۸۰ دقیقه برگزار می گردد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای مدیران و سرپرستان تیمهای کاری صنایع مختلف جذاب باشد، بطور خاص برای مدیران منابع انسانی و همچنین مدیران فروش و صاحبان سرمایه طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
این دوره پیشنیاز خاصی ندارد. البته تجربهکار در محیطهای سازمانی و تجربه مشارکت در تیم فروش میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت در دوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- تعریف تیم فروش چیست و چگونه باید تیمسازی کرد؟
2- چرا تیم به جای گروه در شرکتهای پخش اهیمت دارد؟
3- توانایی و مهارت لازم جهت مدیر فروش برای هدایت تیم فروش چیست؟
4- نقش تیمهای فروش در توسعه بازار و کانال های فروش چیست؟
5- شاخصهای موفقیت در تیمهای فروش کدام هستند؟
6- روشهای حل تعارض بین تیم فروش و سرپرست فروش؟
7- خطایهای رایج در مدیریت تیمهای فروش
فروش بدون برگشت وجه فروش محسوب نمیگردد؛ یکی از دغدغههای اساسی صاحبان سرمایه و مدیران مالی در شرکتهای پخش بحث مدیریت وصول مطالبات میباشد.
برای مدیریت مطالبات باید پلان و برنامه درستی در ابتدای همکاری با مشتری طرحریزی شده و نحوه تخصیص اعتبارات متناسب با پتانسیل خرید مشتری بطور صحیح برآورد شود. این کار دغدغه، تنشها واضطرابهای جمعآوری وجه از مشتریان را کم کرده و به پیشبرد بهتر اهداف تیم فروش کمک زیادی میکند.
نحوه برگزاری و زمان دوره چقدر است؟
دوره بصورت غیرحضوری-ویدئویی به مدت ۱۸۰ دقیقه برگزار می گردد. فایل صوتی و اسناد آموزشی (PDF) مرتبط نیز برای شما ارسال خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
اگرچه ممکن است این دوره برای عموم فعالین حوزه فروش و صنعت پخش جذاب باشد، بطور خاص برای مدیران مالی، مدیران فروش و صاحبان سرمایه طراحی شده است.
آیا گذراندن این دوره پیشنیاز خاصی دارد؟
آشنایی مقدماتی با مفاهیم کسبوکار برای شرکت در این دوره کافی است. البته تجربهکاری مستقیم در حوزه وصول مطالبات میتواند به درک موضوعات دوره کمک کند.
هزینه شرکت در دوره چقدر است؟
مبلغ شرکت دردوره اختصاصی یک میلیون تومان است.
این دوره شامل چه سرفصلهایی است؟
سرفصل های اصلی در بخش زیر آمده و کاربر میتواند سرفصل های بیشتری را تقاضا نماید.
1- چگونه فروش سالمی داشته باشیم؟
2- دوره وصول مطالبات در شرکت های پخش چگونه تعیین میشود؟
3- دوره وصول مطالبات چگونه بر سود و زیان اثر میگذارد؟
4- طراحی دوره وصول مطالبات در کانال های مختلف فروش چگونه انجام میشود؟
5- فرایند اعتبار سنجی مشتریان چگونه انجام میشود؟
6- شاخصهای کنترلی در میزان بدهی مشتریان چیست و چگونه طراحی می شود؟
7- چگونه از مشتریان بدقلق مطالبات خود را جمعآوری نماییم؟
8- نقش سبد محصولات در دوره وصول مطالبات چیست؟
در صورتیکه به افزایش مهارتهای خود در پخش و توزیع مواد غذایی میاندیشید میتوانید در دورههای مختلف نام نویسی کرده و دانش و مهارت خود را در این صنعت افزایش دهید.
اگر دوره یا سرفصل بخصوصی نیز مورد نظر شما میباشد آن را از طریق ایمیل info@keshavarzfazl.com یا یا تلگرام ۰۹۱۲۹۴۲۴۷۲۷ حسن کشاورز ارایه کنید.