آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • دست نوشته های یک مدیر فروش
  • جایزه اسکار اصغر فرهادی – تبریک من
 
سه شنبه, 28 فوریه 2017 / Published in دست نوشته های یک مدیر فروش

جایزه اسکار اصغر فرهادی – تبریک من

پیش نوشت 1 :

معلم عزیزم محمد رضا شعبانعلی ،انتخاب موضع گیری در فضای دیجیتال برای افرادی که در این حوزه فعالیت می نمایند، مهم می داند، انتخاب موضع گیری یک مفهوم چند بعدی است که هر کس به طبع  اندیشه خود می تواند در این خصوص عمل نماید و به قول ایشان موضع گیری نکردن هم خود نوعی موضع گیری است و می تواند اثری مثل اثر انگشت در دنیای دیجیتال برای صاحب خود ایجاد نماید .

اما موضع گیری من نه به جایزه اسکار است و نه به اصغرفرهادی به تنهایی ،بلکه به جایزه اسکار اصغر فرهادی ،به عنوانی کسی که دغدغه اتحاد و رفع بی عدالتی را دارد ،گاهی ما می توانیم با اعتراضات،نازیبا فقط قضیه را پیچیده کنیم ،اما کسی که سعی می کند با ساختن فیلمی به عنوان نماینده ای  از یک کشور در سطح جهانی مطرح شود و دنیا مجبور نماید حتی به خاطر جایزه اسکار هم شده سری به نقشه جهان برای کشف دوباره کشور ایران بزنند .

پیش نوشت 2 : اگر چه من هم در زمینه تفسیر فیلم استعداد خوبی ندارم ،ولی دیدن فیلم های اصغر فرهادی همیشه مرا با پرسش های جدیدی روبه رو کرده که گاهی هم فکر کردن در مورد آنها کمی آزار دهنده شده است  ،اصغر فرهادی در جدایی نادر از سیمین و مرگ فروشنده ،قشر متوسط جامعه را هدف  قرار داده است ،که در سیرجامعه مدرنیته دچار پریشان احوالی می گردند و با کشمش های زیادی روبه رو می شوند و گاهی هم زخمی و گاهی هم له و نابود می شوند . توان افزایی در دورانی که سرعت تغییرات جامعه به سمت مدرنیته حرکت می کند به فرسایش افزایی تبدیل می شود ، پای های ما را می شکند و زخم های نویی بر تنمان نمایان می سازد.

برشی از یک اپیزود : در جایی که پیرمرد فروشنده با گرفتن کیسه داروها هاج و واج می ماند و دامادش که این واقعه را نمی تواند به درستی تفسیر کند ،پیرمردی که مجبور است در دوران بازنشستگی اش برای تهیه جهیزیه دخترش شب ها دستفروشی نماید و خرج زندگی را تامین کند .در میان هیایو و به هم ریختگی جامعه ای که در مسیر مدرنیته حرکت می کند (نمایی از شهر تهران و شلوغی و ترافیک )دست آویز زنی می گردد که مثل خود او تنها است ، برای گذاران زندگی نیمه بند خود مجبور به تن فروشی است ،دغدغه ها هر نسل در فیلم بسیار پیچیده مطرح می شود و چند بعدی ،به طوریکه هر کس از لایه ذهنی خودش درک متفاوتی را برداشت و تلقی می کند.

از طرفی صحنه های بی بدیل تئاتر مرگ فروشنده آرتور میلر ( ویلی )و واماندگی فروشندگی که مجبور است در سن پیری همچنان فروشنده بماند و زن فروشنده (لیندا) که مانند زن پیرمرد هی دائم صدقه قربان مردش می شود ،ولی تنهایی مرد وسیع تر از این صحنه ها است و بغض فرو داده شده پیرمرد ،در انتهای صحنه  روی راه پله که به پیش درآمدی برای مرگ خود خواسته و ترک دنیایست که دیگر تمام شده و نمی خواهند که ادامه یابد.

مسلما این فیلم  همانند هر فیلمی دیگر هم دارای نقطه قوت وهم دارای نقطه تاریک است اما آنچه مرا به موضع گیری در این واقعه وادار کرد جایزه اسکار گرفتن فردی ایرانی است که دغدغه اش اتحاد و رفع بی عدالتی است .

لینک کوتاه شده مطلب :https://goo.gl/F31Dj6

برچسب‌ها: اجتماعیات

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

داستان تکامل برنامه ریزی فردی
وقاحت لذت بخش
گام اول یادگیری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه