آموزش بازاریابی تلفنی، موضوع پادکست سه قسمتی این پست است. فروش تلفنی یکی از روش های متداول فروش محصولات در این روزهاست. در این مجموعه پادکست به تکنیک های فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی موفق می پردازیم. این که در بازاریابی تلفنی چه بگوییم تا کنترل مکالمه را در دست بگیریم. بازاریابی تلفنی موفق می تواند منجر به افزایش فروش محصولات می شود. برای یادگیری فنون بازاریابی تلفنی این سه پادکست از مجموعه رادیو فروش می تواند به شما کمک کند.
موضوعات قسمت اول فایل صوتی آموزش بازاریابی تلفنی:
- بازاریابی تلفنی
- بخش های کلیدی گفت و گو در فروش تلفنی
- تعریف فروش
- روانشناسی خرید
- کمک به مشتری برای تصمیم گیری برای خرید محصول
- انواع تیپ فروشنده. سفارش گیرنده – ارائه کننده – تمام کننده
- اهمیت تسلط روی محصول، ارائه ارزش و فروش آن به عنوان مزیت به مشتری
- شناخت مشتری
زمان: 18:21 حجم فایل: 13.7 مگابایت
موضوعات قسمت دوم فایل صوتی آموزش بازاریابی تلفنی:
- فرق فروشنده حرفه ای با آماتور و مروری بر ویژگی های یک فروشنده تلفنی موفق
- نحوه برحورد با مشتری
- اهمیت نوشتن تجربیات مثبت و منفی
- انگیزه ها و نیازهای مشتری برای خرید
- فرآیند خرید در ذهن مشتری
زمان: 21:59 حجم فایل: 16.2 مگابایت
موضوعات قسمت سوم فایل صوتی آموزش بازاریابی تلفنی:
- نکات مربوط به آغاز مکالمه، میانه مکالمه و پایان مکالمه
- استفاده از تکنیک های آرام سازی قبل از شروع مکالمه
- تکنیک های بستن معاملات در انتهای مکالمه
- تکنیک دعوت
- تکنیک جایگزینی
- تکنیک اجازه دارم
- تکنیک نهایی کردن فروش به روش بله بله
زمان: 20:42 حجم فایل: 15.5 مگابایت
رادیو فروش را می توانید با سرچ کردن نام “رادیو فروش”، در نرم افزارهای پادگیر دنبال کنید.
نرم افزارهای پیشنهادی برای گوشی های اندروید:
CastBox – Podcast Go – Podcast Player
نرم افزارهای پیشنهادی برای گوشی آیفون:
Podcasts – CastBox -OverCast
آموزش تخصصی مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
ایمیل : info@kehsavarzfazl.com
سپاس حسن جان بسیار استفاده کردیم.