آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
  • ما شرم آور نخواهیم بود
 
ما شرم آئر نخواهیم بود
دوشنبه, 26 فوریه 2018 / Published in مهارت ها و تکنیک های فروشندگی

ما شرم آور نخواهیم بود

“من از کالای ایرانی استفاده می‌کنم”، این شعاری است که در این چند سال اخیر بر در ودیوار شرکت‌های ایرانی و فروشگاه‌های خرید نصب‌شده است.

در سند چشم‌انداز ایران در سال1404 ” ایران را به‌عنوان جایگاه اول علمی اقتصادی در سطح منطقه آسیای جنوب غربی، با تأکید بر جنبش نرم‌افزاری و تولید علم و رشد پرشتابان و مستمر اقتصادی و ارتقاء نسبی سطح درآمد سرانه و رسیدن به اشتغال کامل ” معرفی کرده است.

بیشتر ما در شرکت‌های ایرانی مشغول به فعالیت هستیم و ارزش‌آفرینی در سطح خدمات و کالا را انجام می‌دهیم. اینکه چقدر فاصله با چشم‌انداز داریم، زیاد مورد بحث ما نیست. بیشتر بحث بر سر این است که آیا اساساً در مسیر درستی هستیم؟ در ضمن چقدر برای رسیدن به این چشم‌انداز در عمل تلاش می‌کنیم.

شعار شرکت سونی که در سال 1950 در سند چشم‌انداز خود آورده بود که می توان با گذشت سالها عملکرد آن را به خوبی با چشم اندازش ارزیابی کرد.

قضاوت را بر عهده شما می‌گذارم، که بین چشم‌انداز و آنچه ما امروز از سونی می‌دانیم و آنچه بین عملکرد خودمان با آنچه قرار است بشویم را چگونه ارزیابی می‌کنیم؟

توصیف زنده سونی از آینده در چشم‌انداز

[su_note note_color=”#68eda6″]محصولاتی تولید خواهیم کرد که سرتاسر جهان را فرامی‌گیرد، نخستین شرکت ژاپنی خواهیم بود که وارد بازار امریکا خواهیم شد و کالای خود را مستقیماً در آنجا توزیع خواهیم کرد.

دست به نوآوری‌هایی خواهیم زد که شرکت‌های آمریکایی در آن موفق نبوده‌اند. پنجاه سال بعد نشان تجارتی ما، مانند هر نشان تجاری جهانی معروف خواهد بود.

نوآوری و کیفیت پدید خواهیم آورد که شرکت‌های نوآور سرتاسر جهان را به رقابت فراخواند.

“ساخت ژاپن” معنای زیبایی خواهد داشت و شرم‌آور نخواهد بود.[/su_note]

 

آکیو موریتا، بازرگان، کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی ژاپنی بود که به‌همراه ماسارو ایبوکا، در سال ۱۹۴۶ شرکت سونی را بنیان نهاد.

آکیو موریتا

 

لینک کوتاه شده مطلب: https://goo.gl/s26AU8

 

مشاوره و آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

درخواست آنلاین مشاوره و آموزش 

ایمیل : info@kehsavarzfazl.com

عضویت در کانال تلگرام

برچسب‌ها: تامین کالا, چالش شرکتهای پخش

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

کمبود مواد اولیه چالش یا فرصت در شرکتهای پخش مواد غذایی
تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم
تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم
مهرات های تخصصی فروشنده تلفنی در صنایع غذایی
مهارت‌های تخصصی فروشنده تلفنی در صنایع غذایی

2 نظر to “ ما شرم آور نخواهیم بود”

  1. سعید یگانه پاسخ
    فوریه 28, 2018 at 8:47 ب.ظ

    جناب کشاورز عزیز:

    سپاس فراوان از کامنت پر مهر حضرتعالی
    شاگردی شما افتخار ماست

    ارادتمند همیشگی
    سعید یگانه

    1. کشاورز پاسخ
      فوریه 28, 2018 at 8:56 ب.ظ

      سعید عزیز
      شما یگانه هستید، هم در نوشتن و هم در ابراز حقایقی که گفتنش محنت و نگفتنش جفا.
      دوستدارت حسن

پاسخ دادن به کشاورز لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه