آموزش تخصصی منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی

آموزش مهارتهای فروش در شرکت پخش

  • آموزش مهارت های فروش
    • مهارت ها و تکنیک های فروشندگی
    • فن بیان و متقاعد سازی
    • ارتباط با مشتری
    • روانشناسی فروش
    • واژگان بازاریابی و فروش
  • سرپرست حرفه ای فروش
    • مهارت های 5 گانه اصول سرپرست حرفه ای فروش
    • ارائه گزارش و تحلیل روند فروش
    • مدیریت تیم های فروش
  • مدیر فروش موفق
    • مدیریت شبکه های توزیع
    • مدیریت مالی و وصول مطالبات
    • مدیریت انبار و لجستیک
    • مدیریت توسعه سبد محصول
    • ارتباطات درون و بیرون سازمانی
  • رادیو فروش
    • فایل صوتی رایگان آموزش مهارتهای فروش
  • مشاوره تخصصی و برگزاری کارگاه
    • آشنایی با دوره‌های آموزشی ما
    • دوره‌های آموزشی »
      • [سطح B] آموزش مفاهیم پایه
      • [سطح A] آموزش پیشرفته
      • [سطح A+] مشاوره و کوچینگ
      • فهرست جامع ۲۰ دوره‌ آموزشی
    • ثبت نام »
      • «لینک ثبت نام»
      • راهنمای درخواست مشاوره
      • کارگاه‌های برگزار شده
  • درباره ما
    • درباره حسن کشاورز
    • گام های حرفه ای شدن در مسیر فروش
    • دست نوشته های یک مدیر فروش
عضویت در کانال تلگرام
  • خانه
  • دست نوشته های یک مدیر فروش
  • واژه‌ای به نام سمینار
 
واژه به نام سمینار
یکشنبه, 08 جولای 2018 / Published in دست نوشته های یک مدیر فروش

واژه‌ای به نام سمینار

واژه‌ای به نام سمینار

این روزها که تب انواع سمینارها دوباره اوج گرفته، با ارسال پیامک، ایمیل، زنگ و هزار کوفت و زهرمار سعی در ثبت‌نام دریکی از این سمینارها را دارند.

دست‌آخر که، از دست همه این‌ها فرار کردی، یک نامه روی کارتابلت چشمک می زند، که فلان روز جهت شرکت در فلان سمینار با حضور اساتید فن وبیان و دانش شرکت نماید.

  نتیجه این سمینار را در خلاصه مأموریت گزارش نماید.

 

در طی چند سال شرکت در انواع سمینارها چیز دستگیرم نشد، به‌جز قسمت خوراکی آب‌میوه و کیک بسته‌بندی‌شده آن‌،که اخیراً هم، به‌جای آبمیوه از نوشیدنی استفاده می‌کنند، که هزینه‌اش پایین بیاید.

 

اما واژه سمینار به چه معنا است؟

 

سمینار واژه‌ای لاتین به معنای قلمستان یا ِکشتگاه، جایی که گیاهان رشدشان را از آن آغاز می‌کنند و سپس درجایی دیگر کاشته می‌شوند، با این امید که ریشه بدوانند و شکوفا شوند، در دانشگاه ای قرن نوزدهم آلمان، این نام برای گروه‌های منتخب از دانشجویان ساعی اختصاص یافت، که به راهنمایی یک استاد، به مطالعه و پژوهش در مورد موضوعی خاص دست می‌زدند.(برگرفته از کتاب سمینار یونگ درباره زرتشت نیچه)

چقدر این واژه امروز برایم نامأنوس شد…

 

لینک کوتاه شده مطلب:https://goo.gl/zsbGeH
برچسب‌ها: دل نوشته های من

مطالب مشابه که می توانید بخوانید:

جایزه اسکار اصغر فرهادی – تبریک من
نفرت از نمادها؛ هم آغوشی با مصداقها
داستان سازمان فروش-تو اخراجی

3 نظر to “ واژه‌ای به نام سمینار”

  1. amir پاسخ
    جولای 8, 2018 at 10:56 ق.ظ

    آفرین بالاخره یکی پیدا شد حرف حق رو زد. تازگی یکی پیدا شده سمینار رو با کنسرت هم میکس کرده. زنده باد شعبانعلی عزیز که سالها پیش این روزها رو دید و اعلام کرد دیگر سمینار برگزار نمیکنه.

  2. علیرضا داداشی پاسخ
    جولای 10, 2018 at 9:33 ق.ظ

    سلام.
    هر کس رو قبلا در هر کاری دیده بودی، امروزه شروع کرده به آموزش اون کار به دیگران. بلافاصله هم لقب استاد به اول نام طرف چسبونده می شه.
    دو سه نفری با هم گروه تشکیل داده اند و گاهی دفتر و دستکی هم راه انداخته اند و پشت سر هم تو این کِشت گاه ها شون دارند قلمه می زنند؛
    فقط معلوم نیست چی رو به چی قلمه می زنند که هر روز جامعه مون پرمدرک تر و در عین حال ناتوان تر می شه.
    واقعا زنده باد شعبانعلی.

    1. کشاورز پاسخ
      جولای 11, 2018 at 1:30 ق.ظ

      سلام علیرضا جان

      متاسفانه به علت بی سوادی مدیران ما در امر آموزش و کم دانشی، شاهد هدر رفتن وقت، زمان،پول این مملکت در اینگونه مراکز آموزشی هستیم.
      برای رهایی ازاین معضل همه ما وظیفه تولید محتوا خوب و پاک را داریم، تا مخاطبین بتوانند از بین هزارن محتوای غیر اصیل خود را نجات دهند.
      اما تولید همین محتوای خوب هم نیازمند توان و انرژی و مهارتی است، که باید هزینه آن را هم پرداخت کرد.
      امروز وظیفه هر ایرانی در این مرز و بوم تولید محتوا خوب، ترغیب به خواندن و مطالعه است. تا سطح آگاهی همه ما نسبت به نادانسته های واقعی مان بالا برود .

پاسخ دادن به کشاورز لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام هفته

آموزش اثر بخش، آغازی برای دغدغه های تازه است نه سرپوشی برای دغدغه های کهنه

محمد رضا شعبانعلی

آرشیو ماهانه

آخرین مطالب

  • تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی مستقیم

    یک مثال کاربردی از مارژین و مارکاپ

  • آموزش بازاریابی مواد غذایی

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل چهارم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش و توزیع- فصل سوم

  • دا ستان کارگاه های مهارتهای فروش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرست فروش در صنعت پخش – فصل دوم

  • مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش

    مسیر حرفه ای شدن سرپرستان فروش در صنعت پخش- فصل اول

آخرین نظرات

  • کشاورز در مارجین یا مارژین چیست؟
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در آموزش بازاریابی مواد غذایی
  • کشاورز در مارژین و مارکاپ
  • هادی در مارژین و مارکاپ

در شبکه‌های اجتماعی

  • Telegram
  • Instagram
  • Twitter
  • linkedin
  • aparat

خبرنامه

هر ماه، تکنیک‌های جدید فروش + اخبار مهم این صنعت را به «رایگان» دریافت کنید

لینک‌های مهم

  • آموزش منابع انسانی در شرکتهای پخش
  • رادیو فروش
  • مشاوره و آموزش تخصصی
  • درباره ما
درخواست مشاوره

تماس با من

سایت حسن کشاورز- نویسنده و مربی در حوزه آموزش مهارتهای فروش در شرکتهای پخش و توزیع مواد غذایی
بالای صفحه